فروش ماشین آلات لیزری در شهریار

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.


روش‌های پردازش سنتی نیاز به موقعیت‌یابی (positioning) دارند و ممکن است. انحراف‌هایی در موقعیت‌یابی وجود داشته باشد که بر دقت قطعه کار تأثیر بگذارد. دستگاه برش لیزر از یک سیستم کنترل عددی هوشمند پیشرفته است.فاده می‌کند. از طریق نرم‌افزار حرفه‌ای برش لیزر، قطعه کار برش را می‌توان بسیار دقیق قرارداد. نه‌تنها دقت بالا است.، بلکه سرعت برش نیز بسیار سریع است. و حالت پردازش غیرتماسی اتخاذ می‌شود و فرایند برش به سطح قطعه کار آسیب نمی‌رساند. شکاف برش باریک است. (. میلی متر ~ . میلی متر)، اثر حرارتی موقعیت خارج از نقطه کم است.، ورق به‌راحتی تغییر شکل نمی‌دهد و کیفیت بالای قطعه کار پردازش شده تضمین می‌شود درحالی‌که سرعت برش سریع است..

تجهیزات مربوط به پردازش صفحه می‌توانند به طور خودکار تمام اعمال و عملکردهای صفحه را از بارگیری، اندازه‌‌‌گیری تا برش لیزری و سپس تخلیه انجام دهند. تجهیزات لیزر فیبر می‌تواند نیازهای تولید ماشین آلات ساختمانی را برآورده کند.

این شرکت در سال ۸ بصورت سهامی خاص تاسیس گردید و بیش از یک دهه فعالیت مستمر و پویا در حوزه تولید دستگاه برش لیزر دارد. شرکت درخشان صنعت پاسارگاد در زمره شرکت و برند برتر دستگاه برش لیزر فایبر در سطح کشور قرار دارد. مدیریت و کارکنان این مجموعه همواره در تلاش هستند تا با اتکا بر دانش و تجربه نیرو های فنی مهندسی و کارشناسان خود، در راستای توسعه و تعالی زیر ساخت های صنعتی کشور ایفای نقش نماید.



( فروش ) های دیگر