فروش ماشین آلات لیزری در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


از مزیت‌های مهم دستگاه برش لیزری این است. که گرافیک قطعات روی ورق فلزی هرچقدر پیچیده باشد، محصول را با دقت بالا و یکباره برش می‌دهد. در سال‌های اخیر، بسیاری از تولید کنندگان دستگاه‌های برش لیزر cnc تمام تلاش خود را برای ترویج کاربرد دستگاه‌های برش لیزر در صنعت انجام داده‌اند و روش‌های گسترده‌ای از راه‌حل‌های صنعتی را ارائه دادند.

با نگاه کردن به دنیای اطرافمان، فهمیدیم که فلزات بخش مهمی از زندگی هستند!. تصمیم گرفتیم با بهره گیری از تکنولوژی های بروز بیش از ده سال در صنایع خمکاری و برشکاری و فرمینگ به فلزات شکل دهیم. تولید و تامین ماشین آلات خم و برش فلزات تنها با بهره گیری از دانش بروز و تکنولوژی های نوین تولید کننگان و شرکت های مطرح و بزرگ کشورهایی مانند ایتالیا و ترکیه امکان پذیر بود.

راه حل برنامه ریزی و شبیه سازی فرآیند ساخت ما برای صنعت ماشین آلات صنعتی و تجهیزات سنگین یک سیستم مدیریت تغییر حلقه بسته بین مهندسی و ساخت ایجاد می‌کند تا به هر دو تیم کمک کند تا تأثیر تغییر طراحی را ارزیابی و تجربه کنند. همچنین تجزیه و تحلیل و امکان سنجی روش ها و ایده های پیشنهادی را در کنار یکدیگر انجام دهند. با ایجاد یک تغییر کنترل شده در خط تولید ماشین آلات صنعتی و همسو شدن تولید و مهندسی و شناسایی و حل مسائل قبل از تولید فیزیکی، به بهبود فاصله زمانی بین ثبت تا تحویل سفارش کمک شایانی می‌کند.



( فروش ) های دیگر