فروش ماشین آلات لیزری در ناحیه صنعتی بیجین ری

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


یکی دیگر از کاربرد های دستگاه برش لیزری در صنعت ماشین‌ آلات کشاورزی، امکان برش قطعات سه‌ بعدی برای ساخت این ماشین‌ آلات است.. ربات‌ های موجود در این دستگاه می ‌توانند بر خلاف روش‌ های سنتی، اشکال سه‌ بعدی را بر روی صفحات فلزی برش داده و آن ها را برای است.فاده در ساخت ماشین‌ آلات کشاورزی با کیفیت بسیار بالا تولید نمایند.

این شرکت در سال ۸ بصورت سهامی خاص تاسیس گردید و بیش از یک دهه فعالیت مستمر و پویا در حوزه تولید دستگاه برش لیزر دارد. شرکت درخشان صنعت پاسارگاد در زمره شرکت و برند برتر دستگاه برش لیزر فایبر در سطح کشور قرار دارد. مدیریت و کارکنان این مجموعه همواره در تلاش هستند تا با اتکا بر دانش و تجربه نیرو های فنی مهندسی و کارشناسان خود، در راستای توسعه و تعالی زیر ساخت های صنعتی کشور ایفای نقش نماید.

برش و ساخت قطعات ماشین‌ آلات کشاورزی در روش‌ های سنتی، تقاضای بسیار زیادی را برای طراحی‌ های قالب و همچنین ساخت آن ها ایجاد می ‌کند. همچنین ساخت این قطعات به روش سنتی، خطرات بسیار زیادی را به‌ همراه داشته و آسیب‌ های بسیاری را به محیط‌ زیست اطراف خود وارد می‌ کند. اما بر خلاف روش‌ های سنتی، است.فاده از دستگاه برش لیزری علاوه‌ بر سادگی کار با این دستگاه، هیچ گونه آسیبی به محیط‌ زیست اطراف خود وارد نکرده و در سریع‌ ترین زمان ممکن، شکل مورد نظر را بر روی قطعات فلزی برش می ‌دهد. علاوه‌ بر این مزایا، کار با این دستگاه بسیار ایمن و راحت بوده و نیاز به تعمیر و نگهداری چندانی نداشته و می ‌توانید با است.فاده از دستگاه برش لیزر در تولید ماشین ‌آلات کشاورزی، در هزینه‌ های نیرو های انسانی و همچنین نگهداری از این دستگاه صرفه‌ جویی نمایید.



( فروش ) های دیگر