فروش ماشین آلات متالورژی و ذوب در بهارستان

Metallurgical and smelting machines-1
Metallurgical and smelting machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت


اگر به‌دنبال ایجاد میزان بسیار بالایی از حرارت هستید، باید به سراغ خرید المنت کوره ای بروید. المنت های کوره ای توانایی ایجاد گرما تا درجه سانتی گراد را دارند در حالی که حرارت ایجاد شده سایر المنت های حرارتی معمولا به بالاتر از درجه نمی‌رسد. همان‌طور که از نام این المنت پیداست، بیشترین کاربرد و کاربری آن در کوره ها و به‌منظور ذوب انواع مواد و عملیات حرارتی است.

به گزارش ایرنا از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی از ابتدای فروردین تا پایان آذر، ۵ میلیون و ۵ هزار و تن انواع محصولات معدنی و صنایع معدنی به ارزش میلیارد و ۸ میلیون و ۵ هزار دلار

کوره ذوب آلومینیوم یکی دیگر از تجهیزات متالورژی است. و قابلیت حرارت دادن فلزات تا دمای بیشتر از درجه سانتیگراد را دارد. بیشتر فلزات در این دما و حتی دمای پایین تر ذوب می شوند ، اما به دلیل اینکه بیشترین کاربرد کوره برای فلز آلومینیوم است. نام کوره ، کوره آلومینیوم است..



( فروش ) های دیگر