خدمات و سرویس ماشین آلات متالورژی و ذوب در رودهن

Metallurgical and smelting machines-1
Metallurgical and smelting machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی رودهن می‌توان روستای زیبا و بکر جورد را نام برد. روستای جورد در کیلومتری شمال رودهن و در منطقه ای کوهستانی قرار گرفته است.. این روستا دارای باغ‌های فراوان گردو، آلبالو، گیلاس و سیب است.. در شمال رودهن و بخشی از پارک ملی لار، دشت سیاه پالاس قرار گرفته است.. این دشت زیبا سراسر گل‌های شقایق، زنبق و لاله سرخ است. و دارای پوشش گیاهی و جانوری متعدد و فراوانی است.. همچنین پیست بین المللی اسکی آبعلی که بعنوان اولین پیست اسکی ایران نام گرفته، در فاصله کیلومتری رودهن قرار دارد.

رودهن دارای لهجه و گویش‌های مختلفی است.، گویش مردم در شهر رودهن آذری و در شهر آبعلی مازندرانی است.. روستاهای مهرآباد و گلاهک نیز به گویش ترکی یا همان آذری، روستاهای وسکاره، جورد و آردینه هم به گویش مازندرانی و روستای چناران (چنار غرب سابق) به گویش لری صحبت می‌کنند.

رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..


ماشین‌های کنترل عددی رایانه‌ای یا CNC (Computer Numerical Control) دستگاه‌هایی الکترومکانیکی هستند که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی در صنعت ابزارسازی کسب کرده‌اند. دستگاه‌های CNC از رایانه به جای انسان برای انجام وظایف مربوطه در این صنعت است.فاده می‌کنند. اگر چه این ماشین‌ها در صنایع مختلف محبوبند اما در صنایع خودروسازی و فناوری تا حد زیادی مورد است.فاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها به کمک کدهای واردشده‌ی رایانه‌ای، قطعات مختلف را بدون مداخله‌ی انسانی و با دقت برش می‌زنند.

متالورژی (به فرانسوی: Métallurgie) شاخه‌ای از علم مواد است. که به شناخت و است.خراج فلزات و فناوری‌های کار با فلزات می‌پردازد. این علم تفکیک مواد معدنی از سنگ معدن آن‌ها، ذوب، تصفیه و تولید شمش، بهبود خواص و تهیهٔ آلیاژها و فن کار بر روی فلزات و شکل‌دهی آن‌ها را دربر می‌گیرد. این رشته از منفکات رشتهٔ مکانیک جامدات است. که از سال ۵ در دانشگاه‌های ایران ارائه می‌گردد. به‌طور کلی علم مواد شامل بررسی خواص جامدات می‌شود و دربرگیرندهٔ فلزات، سرامیک‌ها، پلیمرها و کامپوزیت‌ها است.. علم متالورژی به‌طور عمده به فلزات و ساختار آن‌ها می‌پردازد و در تحصیلات تکمیلی خواص و کاربرد دیگر جامدات نیز بررسی می‌شود.

در دوره قبلی این نمایشگاه (سال )، غرفه دار از است.ان‌ های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، مازندران و آذربایجان شرقی و یک غرفه دار خارجی از کشور هندوستان در این رویداد تخصصی حضور یافتند. شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، هلدینگ توکا فولاد، آتیه فولاد نقش جهان، صنایع ریخته گری سپاهان فولاد آتشگاه، شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری، فولاد امیرکبیر کاشان، شرکت صنایع ریخته گری اصفهان، مهندسی بین المللی فولاد تکنیک، صنایع الکترواپتیک صا ایران و فولادین ذوب آمل (فذا) از معروف ترین غرفه داران دوره قبلی این نمایشگاه بودند



( خدمات و سرویس ) های دیگر