خدمات و سرویس ماشین آلات متالورژی و ذوب در شهر جدید اندیشه

Metallurgical and smelting machines-1
Metallurgical and smelting machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


ماشین‌های کنترل عددی رایانه‌ای یا CNC (Computer Numerical Control) دستگاه‌هایی الکترومکانیکی هستند که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی در صنعت ابزارسازی کسب کرده‌اند. دستگاه‌های CNC از رایانه به جای انسان برای انجام وظایف مربوطه در این صنعت است.فاده می‌کنند. اگر چه این ماشین‌ها در صنایع مختلف محبوبند اما در صنایع خودروسازی و فناوری تا حد زیادی مورد است.فاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها به کمک کدهای واردشده‌ی رایانه‌ای، قطعات مختلف را بدون مداخله‌ی انسانی و با دقت برش می‌زنند.

هفدهمین نمایشگاه بین المللى متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته تبریز با حضور جناب آقاى دکتر امین زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت است.ان آذربایجان شرقى و دکتر بیات ماکویى مدیر عامل مس آذربایجان افتتاح شد.

در دوره قبلی این نمایشگاه (سال )، غرفه دار از است.ان‌ های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، مازندران و آذربایجان شرقی و یک غرفه دار خارجی از کشور هندوستان در این رویداد تخصصی حضور یافتند. شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، هلدینگ توکا فولاد، آتیه فولاد نقش جهان، صنایع ریخته گری سپاهان فولاد آتشگاه، شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری، فولاد امیرکبیر کاشان، شرکت صنایع ریخته گری اصفهان، مهندسی بین المللی فولاد تکنیک، صنایع الکترواپتیک صا ایران و فولادین ذوب آمل (فذا) از معروف ترین غرفه داران دوره قبلی این نمایشگاه بودند



( خدمات و سرویس ) های دیگر