فروش ماشین آلات متالورژی و ذوب در شهر قدس

Metallurgical and smelting machines-1
Metallurgical and smelting machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

شاید بتوان گفت محله قلعه، اولین محله مسکونی شهرقدس امروزی است. که بین میدان قدس تا عمارت واقع شده‌است. البته در گذشته دور در کاووسیه، سرخ حصار، وارمینک، چمن، امامزاده و اسماعیل آباد سکونت‌هایی جریان داشته که در مقاطعی خالی از سکنه شده‌است. قلعه پس از است.قرار اولین مهاجرین خمسه و کاشی که برای همیشه ماندگار شدند ساخته شد. امروزه هم کاشی‌ها بیشتر در همین محله و امامزاده ساکن هستند. محله قلعه برج و بارو و دروازه ای داشته که شبها در آن بسته می شد و هنوز بین قدیمی‌ها مرسوم است. که می گویند اگر دیر بیایی در قلعه (یا به لفظ عامه

شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.


هفدهمین نمایشگاه بین المللى متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته تبریز با حضور جناب آقاى دکتر امین زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت است.ان آذربایجان شرقى و دکتر بیات ماکویى مدیر عامل مس آذربایجان افتتاح شد.

در این نمایشگاه شرکت‌های محتلف در زمینه‌ تولید فولاد، چدن و فلزات غیرآهنی، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی وابسته، تصفیه خانه‌های صنعتی و خدمات صنعت متالورژی و شکل دهی فلزات، معادن و انجمن‌ها، نشریات و مراکز علمی مرتبط حضور دارند.

نمایشگاه متالوژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان، رویدادی بین المللی است. که دهمین دوره آن در تاریخ های الی مرداد در مرکز نمایشگاه های بین المللی اصفهان برپا می شود. با لست ایونت در معرفی این نمایشگاه اصفهان همراه باشید.



( فروش ) های دیگر