خدمات و سرویس ماشین آلات متالورژی و ذوب در شهرک صنعتی شمس آباد

Metallurgical and smelting machines-1
Metallurgical and smelting machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.


هفدهمین نمایشگاه بین المللى متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته تبریز با حضور جناب آقاى دکتر امین زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت است.ان آذربایجان شرقى و دکتر بیات ماکویى مدیر عامل مس آذربایجان افتتاح شد.

واژهٔ «متالورژی» از ترکیب دو واژهٔ یونانی متالون «metallon» به معنی فلز و آرگون «ergon» به معنی کار ساخته شده‌است. این واژه را نباید با واژهٔ 'متالوژی' که می‌شود فلزشناسی و تلفظ نزدیکی دارند اشتباه گرفت و نیز باید گفت که اصلاً رشته‌ای با این نام وجود ندارد و درست آن متالورژی به معنای فلزگری یا فلزوَرزی و دانش کار کردن با فلزهاست.

کوره ذوب آلومینیوم یکی دیگر از تجهیزات متالورژی است. و قابلیت حرارت دادن فلزات تا دمای بیشتر از درجه سانتیگراد را دارد. بیشتر فلزات در این دما و حتی دمای پایین تر ذوب می شوند ، اما به دلیل اینکه بیشترین کاربرد کوره برای فلز آلومینیوم است. نام کوره ، کوره آلومینیوم است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر