خدمات و سرویس ماشین آلات متالورژی و ذوب در شهریار

Metallurgical and smelting machines-1
Metallurgical and smelting machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.

محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسه‌ی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسه‌ی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامه‌ی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسه‌ی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسه‌ی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقه‌ای به آن نداشت.

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.


میکسر مداوم ماسه طرحی از خانواده میکسرها میباشد که جهت آماده سازی مخلوط ماسه قالبگیری و ماهیچه به روشهایی که ماسه پس از مخلوط شدن ، فعل و انفعال خودگیری آن بطور طبیعی و در محیط انجام میگیرد و یا روشهای گاز CO و چسب سیلیکات سدیم بسیار مناسب است..

هفدهمین نمایشگاه بین المللى متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته تبریز با حضور جناب آقاى دکتر امین زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت است.ان آذربایجان شرقى و دکتر بیات ماکویى مدیر عامل مس آذربایجان افتتاح شد.

در دوره قبلی این نمایشگاه (سال )، غرفه دار از است.ان‌ های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، مازندران و آذربایجان شرقی و یک غرفه دار خارجی از کشور هندوستان در این رویداد تخصصی حضور یافتند. شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، هلدینگ توکا فولاد، آتیه فولاد نقش جهان، صنایع ریخته گری سپاهان فولاد آتشگاه، شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری، فولاد امیرکبیر کاشان، شرکت صنایع ریخته گری اصفهان، مهندسی بین المللی فولاد تکنیک، صنایع الکترواپتیک صا ایران و فولادین ذوب آمل (فذا) از معروف ترین غرفه داران دوره قبلی این نمایشگاه بودند



( خدمات و سرویس ) های دیگر