فروش ماشین آلات متالورژی و ذوب در غرب تهران

Metallurgical and smelting machines-1
Metallurgical and smelting machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساخت شهرک آتی‌ساز در سال در زمینی به مساحت هزار متر مربع در شمال تهران جنب هتل اوين، غرب بزرگراه شهيد چمران و جنوب هتل آزادي توسط شرکت انبوه سازی آتی‌ساز آغاز شد. در این مجتمع برج‌هایی الی طبقه در سه فاز ساخته شده‌اند.

از دیگر محله‌های معروف غرب تهران می‌توان به محله اندیشه اشاره کرد که در منطقه هفت شهرداری تهران واقع شده است.. به دلیل اینکه این محله از اراضی ناحیه عباس آباد است.، قیمت مسکن در آنجا نسبت به سایر نواحی پایتخت بیشتر است.. اگرچه کوچه‌های اندیشه فراز و نشیب‌های بسیاری دارند اما خانه‌های نوساز، لوکس و مجللی را می‌توان در آن‌ها مشاهده کرد که هوش از سر هر بیننده‌ای می‌ربایند؛ به گونه‌ای که در اولین نگاه تصور می‌کنید محله اندیشه از اعیان نشین‌ترین محله‌های پایتخت است. که به اشتباه در این ناحیه واقع شده است.. هرچند عباس آباد با وجود این که قطب مراکز کار است.، امروزه یک ناحیه پیشرفته و مدرن محسوب می‌شود که از لحاظ بافت شهری، رشد بسیار مناسبی را داشته است..

موقعیت جغرافیایی این محله به گونه ای است. که دسترسی بسیار آسانی به بزرگراه‌هایی چون چمران(پارک وی)، نیایش، یادگار امام، همت، شیخ فضل‌الله نوری و حکیم دارد. به نوعی می توانیم بگوییم که وضعیت شهرک غرب از لحاظ دسترسی بسیار عالی است..


کوره ذوب آلومینیوم یکی دیگر از تجهیزات متالورژی است. و قابلیت حرارت دادن فلزات تا دمای بیشتر از درجه سانتیگراد را دارد. بیشتر فلزات در این دما و حتی دمای پایین تر ذوب می شوند ، اما به دلیل اینکه بیشترین کاربرد کوره برای فلز آلومینیوم است. نام کوره ، کوره آلومینیوم است..

در دوره قبلی این نمایشگاه (سال )، غرفه دار از است.ان‌ های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، مازندران و آذربایجان شرقی و یک غرفه دار خارجی از کشور هندوستان در این رویداد تخصصی حضور یافتند. شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، هلدینگ توکا فولاد، آتیه فولاد نقش جهان، صنایع ریخته گری سپاهان فولاد آتشگاه، شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری، فولاد امیرکبیر کاشان، شرکت صنایع ریخته گری اصفهان، مهندسی بین المللی فولاد تکنیک، صنایع الکترواپتیک صا ایران و فولادین ذوب آمل (فذا) از معروف ترین غرفه داران دوره قبلی این نمایشگاه بودند

متالورژی (به فرانسوی: Métallurgie) شاخه‌ای از علم مواد است. که به شناخت و است.خراج فلزات و فناوری‌های کار با فلزات می‌پردازد. این علم تفکیک مواد معدنی از سنگ معدن آن‌ها، ذوب، تصفیه و تولید شمش، بهبود خواص و تهیهٔ آلیاژها و فن کار بر روی فلزات و شکل‌دهی آن‌ها را دربر می‌گیرد. این رشته از منفکات رشتهٔ مکانیک جامدات است. که از سال ۵ در دانشگاه‌های ایران ارائه می‌گردد. به‌طور کلی علم مواد شامل بررسی خواص جامدات می‌شود و دربرگیرندهٔ فلزات، سرامیک‌ها، پلیمرها و کامپوزیت‌ها است.. علم متالورژی به‌طور عمده به فلزات و ساختار آن‌ها می‌پردازد و در تحصیلات تکمیلی خواص و کاربرد دیگر جامدات نیز بررسی می‌شود.



( فروش ) های دیگر