خدمات و سرویس ماشین آلات متالورژی و ذوب در لواسان

Metallurgical and smelting machines-1
Metallurgical and smelting machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در است.ان تهران است.. این شهر در میان رشته‌کوه‌های البرز مرکزی قرار دارد و در میان پایتخت‌نشینان به ییلاقی محبوب تبدیل شده است.. امروز راهنمای کامل برای سفر به شهر لواسان ارائه کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

کمتر کسی در ایران نام منطقه لواسان تهران را نشنیده است.. اگر ساکن پایتخت باشید حتماً با این منطقه آشنایی دارید. اینجا در واقع یک شهرستان کوچک از توابع شمیرانات تهران است. که در بخشی به نام لواسانات قرار گرفته است.. یک منطقه خوش آب‌وهوا و شمالی که به دلیل هوای خوش و طبیعت چشم‌نوازش حسابی معروف شده و محبوب تهرانی‌هاست. در این مقاله از میهمان شو قصد داریم شما را برای سفر به لواسان تهران راهنمایی کنیم. از تهران تا لواسان چهل دقیقه راه است.. حدوداً با دقیقه رانندگی می‌توانید خود را از مسیر آزادراه شهید بابایی یا بزرگراه شهید زین‌الدین تهران به جاده لشگرک و از آنجا به لواسان برسانید. البته برای رسیدن به لواسان راه‌های دیگری هم وجود دارد. اگر ساکن شرق تهران هستید می‌توانید از مسیر جاده تلو هم به سمت لواسان بروید. در ادامه بیشتر با جزئیات سفر به لواسان آشنا خواهید شد.

آبشار موآب با ۸ متر ارتفاع، یکی دیگر از آبشارهای تماشایی افجه است. که قبل از دشت هویج خودنمایی می‌کند. گردشگران و کوهنوردانی که قصد رسیدن به دشت هویج را دارند، اغلب در کنار این آبشار است.راحت می‌کنند و از آن لذت می‌برند.


کوره ذوب آلومینیوم یکی دیگر از تجهیزات متالورژی است. و قابلیت حرارت دادن فلزات تا دمای بیشتر از درجه سانتیگراد را دارد. بیشتر فلزات در این دما و حتی دمای پایین تر ذوب می شوند ، اما به دلیل اینکه بیشترین کاربرد کوره برای فلز آلومینیوم است. نام کوره ، کوره آلومینیوم است..

نمایشگاه متالوژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان، رویدادی بین المللی است. که دهمین دوره آن در تاریخ های الی مرداد در مرکز نمایشگاه های بین المللی اصفهان برپا می شود. با لست ایونت در معرفی این نمایشگاه اصفهان همراه باشید.

میکسر مداوم ماسه طرحی از خانواده میکسرها میباشد که جهت آماده سازی مخلوط ماسه قالبگیری و ماهیچه به روشهایی که ماسه پس از مخلوط شدن ، فعل و انفعال خودگیری آن بطور طبیعی و در محیط انجام میگیرد و یا روشهای گاز CO و چسب سیلیکات سدیم بسیار مناسب است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر