فروش ماشین آلات متالورژی و ذوب در لواسان

Metallurgical and smelting machines-1
Metallurgical and smelting machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دیگر موارد نیز اثبات می‌نماید که شبهه‌ای در این که آسان به معنی برآینده و سرزننده‌است، وجود ندارد، مثلاً به همین معنی کلمه آسغ در لهجه بلوچی و آسین در لهجه است.رآبادی (گرگانی) که به معنی آمدن می‌باشند در این گویش‌ها وجود دارند و در لهجه بلوچی نیز آسان با کلمه روش (از ریشه روشن و روشنائی) ترکیب شده و به صورت "روش آسان" معنی برآمدن آفتاب و برخاستن خورشید گرفته‌است. در زبان ارمنی نیز کلمه اَسَن که از زبان‌های ایرانی (پهلوی) به عاریت گرفته شده به همین معنی موجود است.. همچنین است.اد

آبشار پسچویک یا پسکوهک با ارتفاع ۵ متر، از معروف‌ترین جاهای دیدنی افجه است. که در شمال شرق آن قرار دارد. طراوت و سرسبزی این منطقه و همچنین وجود درختان افرا، زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آبشار بخشیده‌اند. اگر به بالای آبشار بروید، چشم‌انداز زیبایی از دشت هویج پیش روی شما قرار می‌گیرد.

یکی از اولین جاهای دیدنی در سفر به لواسان گردنه قوچک است.؛ اما چرا باید از این گردنه دیدن کنیم؟ گردنه قوچک گردنه‌ای است. که تهران را به منطقه شمیرانات و جاهای دیدنی لواسان متصل می‌سازد. علاوه بر این در اینجا شاهد پارک جنگلی لواسان هم هستید. البته لواسان چند پارک جنگلی دارد و این پارک را با نام پارک جنگلی قوچک هم می‌شناسند.


واژهٔ «متالورژی» از ترکیب دو واژهٔ یونانی متالون «metallon» به معنی فلز و آرگون «ergon» به معنی کار ساخته شده‌است. این واژه را نباید با واژهٔ 'متالوژی' که می‌شود فلزشناسی و تلفظ نزدیکی دارند اشتباه گرفت و نیز باید گفت که اصلاً رشته‌ای با این نام وجود ندارد و درست آن متالورژی به معنای فلزگری یا فلزوَرزی و دانش کار کردن با فلزهاست.

ماشین‌های کنترل عددی رایانه‌ای یا CNC (Computer Numerical Control) دستگاه‌هایی الکترومکانیکی هستند که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی در صنعت ابزارسازی کسب کرده‌اند. دستگاه‌های CNC از رایانه به جای انسان برای انجام وظایف مربوطه در این صنعت است.فاده می‌کنند. اگر چه این ماشین‌ها در صنایع مختلف محبوبند اما در صنایع خودروسازی و فناوری تا حد زیادی مورد است.فاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها به کمک کدهای واردشده‌ی رایانه‌ای، قطعات مختلف را بدون مداخله‌ی انسانی و با دقت برش می‌زنند.

میکسر مداوم ماسه طرحی از خانواده میکسرها میباشد که جهت آماده سازی مخلوط ماسه قالبگیری و ماهیچه به روشهایی که ماسه پس از مخلوط شدن ، فعل و انفعال خودگیری آن بطور طبیعی و در محیط انجام میگیرد و یا روشهای گاز CO و چسب سیلیکات سدیم بسیار مناسب است..



( فروش ) های دیگر