خدمات و سرویس ماشین آلات نظافت صنعتی در اسلامشهر

Industrial cleaning machines-1
Industrial cleaning machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر اسلامشهر تپه سفید گلدسته میباشد که قدمت تاریخی و اسلامی دارد و به عنوان یک آثار ملی به ثبت رسیده و محل قرارگیری این آثار این اثر تاریخی در بخش چهاردانگه در جنوب غربی روستای گلدسته شهرستان اسلامشهر قرار دارد.

  آستان امامزاده ابراهیم (علیه السلام) در جنوب شهرستان اسلامشهر واقع، و از شمال به روستای ده عباس و کمربندی الغدیر اسلامشهر، و از شرق به روستای کاشانک، و از غرب به روستان میان آباد، و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و روستای طرقوزآباد محدود می شود. این بقعه در کنار رودخانه ی کن (کانال شهید نواب صفوی) واقع شده است.، و اطراف آن گورستان محلی و بوستان شهداست، و قدیمی ترین سنگ قبر آن تاریخ ق را داراست. بنا به نوشته روی سنگ قبر مرمرین: «ابراهیم بن ابی عبدالله بن محمدبن عبیدالله بن عبدالله الحسن ابن جعفر بن حسن مثنی بن امام حسن مجتبی (علیه السلام) می باشد. وجه تسمیه روستا به آبادگر آن بر می گردد: نظام. تا چهل سال پیش، اطراف روستا حصاری بوده است. با دیواری کاهگلی و کنگره ای؛ و در چهار جهت این حصار، چهار دروازده قرار داشته و در فاصله کیلومتری شمال بقعه، امامزاده عقیل واقع شده اند. و از کیلومتری بقعه، گنبد فیروزه ای آن در میان درختان سرسبز چون نگین درخشیدن دارد که توجه هر بینایی را به خود جلب می سازد. قدمت اولیه آن به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های جدید تر برخی قسمتها به آن اضافه شده است.. بنای مزبور در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد.

مساحت کل این بنا مترمربع می باشد که شامل گنبدخانه ، دو شبستان شمالی و جنوبی در دو در دو طرف گنبد خانه و ایوان ورودی در شرق مجموعه می باشد.از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد  دو اتاق مرتبط به ایوان ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی از دیگر قسمت‌های این امامزاده محسوب می‌شوند . همچنین در سال ۸ ضریح فلزی جایگزین ضریح چوبی و مشبک قبل شده است..


کارخانه های صنعتی مانند نفت ، گاز ، پتروشیمی ، پالایشگاه ، فولاد ، سیما ، معادن ، مس ، مجتمع های تجاری ، مجتمع های مسکونی ، کارخانه های مواد غذایی ،کارخانه های مواد دارویی ، انبار ها ، هتل ها ، شرکت های خدماتی ، فرودگاه ها ، کشتی سازی ها ، پایانه های مسافربری ، شهرداری ها سازمانها و &#;.

جهت نظافت سریع محیط های صنعتی یا خانگی است.فاده از دستگاه کارواش یا واترجت مناسب ترین گزینه بوده و می تواند با کاهش میزان است.فاده مواد شوینده و جلوگیری از هدر رفت آب، راندمان عملیات نظافت را افزایش دهد. کارواش یا واترجت با ایجاد فشار بالا در پاشش آب بر روی سطوح، باعث افزایش سرعت نظافت شده و می تواند تمامی آلودگی های چسبیده بر روی سطوح را نظافت نماید. شستشوی ماشین، نظافت حیاط منزل، شستشوی نمای ساختمان و نظافت قطعات و تجهیزات صنعتی از جمله کاربرد کارواش یا واترجت هستند. کارواش یا واترجت در سه مدل کارواش خانگی، کارواش صنعتی آب سرد و کارواش صنعتی آب گرم عرضه می گردد.

یکی از دستگاههای مهم نظافتی، دستگاه مکنده صنعتی است.. مکنده صنعتی یکی از پرکاربردترین و قدیمیترین تجهیزات نظافتی نیز به شمار میرود. ساختار و عملکرد مکنده صنعتی تا حد زیادی به جاروبرقی خانگی شباهت دارد ولی در مواردی نظیر ظرفیت مخزن، قدرت فیلتر کردن و قدرت مکنده تفاوتهای فاحشی یافت میشود. مکنده صنعتی گرچه ابعادی بزرگ دارد و ظرفیت آن بسیار بیشتر از انواع خانگی آن است.، اما این مکنده ها نیز قابلیت حمل و جابه جایی دارند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر