فروش ماشین آلات نظافت صنعتی در اسلامشهر

Industrial cleaning machines-1
Industrial cleaning machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریاریها : با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم آقای مهدی تاجیک مدیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها ، در غم از دست دادن پدر خودبه سوگ نشستند . گروه شهریاریها ضمن تسلیت به آقای مهدی تاجیک و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و […]

تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.

یکی دیگر از امامزاده های منطقه اسلامشهر بقعه امامزاده اسماعیل میباشد که از یکی گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی تشکیل شده است. بدون اینکه ارتباطی با هم داشته باشد نمای بیرونی این امامزاده به صورت آجری می باشد و نمای اتاق کاهگلی است..


شرکت کارن تجارت بهین بعد ازتجربه موفق افتتاح نمایشگاه دائمی کارچر سنتر تهران در خیابان آزادی تهران ، به دلیل ارج نهادن به نیاز مشتریان خود ،علی الخصوص مشتریان خارج از است.ان تهران که دسترسی آسانی به نمایشگاه دائمی کارچر سنتر تهران ندارند اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی رسمی خود تحت نام فروشگاه اینترنتی کارچرشاپ نمود. متاسفانه اخیرا برخی از سودجویان با سوء است.فاده از نام شرکت کارن تجارت بهین اقدام به ارائه محصولاتی تحت نام این برند در فضای مجازی و فروشگاه های خود نموده اند که شرکت کارن تجارت بعد از افتتاح رسمی کارچر سنتر تهران با راه اندازی این وب سایت گامی دیگر جهت کوتاه نمودن دست این افراد نموده است. تا مشتریان عزیز بتوانند با روش های متنوع تری دسترسی به محصولات این شرکت داشته باشند. تمامی محصولات وب سایت کارچر شاپ دارای سال گارانتی و سال خدمات پس از فروش شرکت کارن تجارت می باشند و کارشناسان خدمات پس از فروش این شرکت آمادگی خدمت رسانی به مشتریان عزیز در اقصی نقاط کشور را دارند.

دستگاهی نظافتی اتوماتیک که برای جمع آوری مایعات و جامدات کاربرد دارد دستگاه جاروبرقی صنعتی است.. است.فاده از جاروبرقی صنعتی که قدرت مکش بالا و مخزن مناسبی دارد، در بسیاری از صنایع کاربرد دارد چرا که کاربرد و عملکرد جاروبرقی صنعتی به هیچ عنوان با جاروبرقی خانگی قابل قیاس نیست.

مکنده وسیله ای برای گردآوری و زدودن گرد و غبار و زباله های موجود در محیط های صنعتی و تجاری است.. مکنده میتواند به صورت مکنده صنعتی و نیمه صنعتی تولید و به کار گرفته شود. است.فاده از مکنده به دلیل توانایی بالایی که در زودون مواد زائد و آلوده از محیط دارد، در بسیاری از صنایع رایج است.. مکنده همچنین بر اساس قدرت مکش، سرعت آن، ساختار، فیلتر و بقیه موارد کارایی های متفاوتی دارد.



( فروش ) های دیگر