خدمات و سرویس ماشین آلات نظافت صنعتی در جنوب تهران

Industrial cleaning machines-1
Industrial cleaning machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..

افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..

حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..


شرکت کارن تجارت بهین بعد ازتجربه موفق افتتاح نمایشگاه دائمی کارچر سنتر تهران در خیابان آزادی تهران ، به دلیل ارج نهادن به نیاز مشتریان خود ،علی الخصوص مشتریان خارج از است.ان تهران که دسترسی آسانی به نمایشگاه دائمی کارچر سنتر تهران ندارند اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی رسمی خود تحت نام فروشگاه اینترنتی کارچرشاپ نمود. متاسفانه اخیرا برخی از سودجویان با سوء است.فاده از نام شرکت کارن تجارت بهین اقدام به ارائه محصولاتی تحت نام این برند در فضای مجازی و فروشگاه های خود نموده اند که شرکت کارن تجارت بعد از افتتاح رسمی کارچر سنتر تهران با راه اندازی این وب سایت گامی دیگر جهت کوتاه نمودن دست این افراد نموده است. تا مشتریان عزیز بتوانند با روش های متنوع تری دسترسی به محصولات این شرکت داشته باشند. تمامی محصولات وب سایت کارچر شاپ دارای سال گارانتی و سال خدمات پس از فروش شرکت کارن تجارت می باشند و کارشناسان خدمات پس از فروش این شرکت آمادگی خدمت رسانی به مشتریان عزیز در اقصی نقاط کشور را دارند.

مکنده های صنعتی درطرح ها و مدل های متفاوتی طراحی و ساخته می شوند اما در برخی از این مدل ها دستگاه به گونه ایی طراحی شده است. که بتواند انواع زباله ها و آلودگی ها را ازروی سطوح جمع آوری کند و در مخزن خود ذخیره کند به نحوه ایی که افراد با آن تماس پیدا نکنند و بدین صورت افرار را از آسیب های احتمالی دور نگه دارد.

جمع آوری مقادیر بالای زباله در محیطهای تجاری و صنعتی که نیاز به جمع آوری مداوم دارد، تنها با است.فاده از مکنده صنعتی ممکن است.. مکنده صنعتی سرعت مکش و جمع آوری زباله بالایی دارد و به این طریق محیطی پاک و عاری از آلودگی را برای است.فاده کنندگان و مشتریان فراهم میسازد. قدرت مکش بالای مکنده صنعتی باعث میشود کوچکترین گر دو غبباری در محیط باقی نماند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر