خدمات و سرویس ماشین آلات نظافت صنعتی در دماوند

Industrial cleaning machines-1
Industrial cleaning machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گیاهان دشت لار و بلندی‌های دربرگیرنده آن گوناگونی چشمگیری دارد. شماری از این گیاهان خوراکی و دارویی است. که در اردیبهشت ماه دوستداران سبزی چین را فرا می‌خواند. گون و خرگوشک و آویشن (اوشم) و شنگ، لواش، سیرک (تلم)، پیازک، قارچ وحشی، کاسنی، گلپر (الرگ)، شیرین بیان، باریجه، چای کوهی، بارهنگ و والک نمونه‌هایی از گیاهان دشت لار و بلندی‌های آن است.. زنبق وحشی بنفش و ارغوانی و مرغک و گل زرد، و شقایق دشت لار را در بهار رنگارنگ کرده زیبایی آن دو چندان می‌شود.

در بخش پیدایش رودها در کتاب بندهش از البرز به عنوان نقطه پیدایش رودهای ایران یاد شده که از آن رودهای بسیار جاری شده‌است و به گوشه گوشه ایران گسترش یافته نام برده می‌شود و بیان می‌شود که رودی به سمت خراسان و رودی به سمت آسورستان و رودی به سمت دجله و رودی از سپاهان (اصفهان) به خوزستان و رودی به سمت دیلمان و رودی به سمت گرگان و رودی به سمت آذربایجان جاری شده‌است

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..


امروزه با پیشرفت تکنولوژی است.فاده از ماشین آلات و تجهیزات نظافتی صنعتی سبب کاهش مدت زمان نظافت و افزایش راندمان کاری شده است.. است.فاده از ماشین آلات و تجهیزات نظافتی در مکان هایی همچون رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، ادارات، مراکز خرید و حتی محیط های خانگی بسیار پر کاربرد بوده و نقش به سزایی در نظافت و ضد عفونی محیط دارند. نظافت محیط با ماشین آلات و تجهیزات نظافتی باعث کاهش هزینه نیروی انسانی و افزایش عملکرد اپراتور شده و در طولانی مدت بر روی کاهش هزینه های نظافت محیط نیز موثر است.. هایپر صنعت فامکو بزرگ ترین تامین کننده و نمایندگی فروش معتبرترین برندهای ماشین آلات نظافتی در ایران بوده و همچنین با داشتن بزرگ ترین و کامل ترین نمایشگاه ماشین آلات و تجهیزات نظافتی در خاورمیانه این امکان را به شما می دهد تا با خیال آسوده، با کیفیت ترین ماشین آلات و تجهیزات نظافتی را با مناسب ترین قیمت انتخاب و به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری نمایید.

یکی از دستگاههای مهم نظافتی، دستگاه مکنده صنعتی است.. مکنده صنعتی یکی از پرکاربردترین و قدیمیترین تجهیزات نظافتی نیز به شمار میرود. ساختار و عملکرد مکنده صنعتی تا حد زیادی به جاروبرقی خانگی شباهت دارد ولی در مواردی نظیر ظرفیت مخزن، قدرت فیلتر کردن و قدرت مکنده تفاوتهای فاحشی یافت میشود. مکنده صنعتی گرچه ابعادی بزرگ دارد و ظرفیت آن بسیار بیشتر از انواع خانگی آن است.، اما این مکنده ها نیز قابلیت حمل و جابه جایی دارند.

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم بزرگترین ارائه دهنده و تولیدکننده تجهیزات نظافت صنعتی در کشور است. که با نزدیک به سه دهه سابقه درخشان فعالیت در این زمینه، تمرکز خود را بر مشتری مداری قرار داده است.. شرکت ابراهیم تامین و پشتیبانی تجهیزات مکانیزه نظافتی را بر عهده دارد و همواره در عرصه نوآوری و تولید ماشین آلات باکیفیت و کارآمد پیشتاز است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر