فروش ماشین آلات نظافت صنعتی در دماوند

Industrial cleaning machines-1
Industrial cleaning machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

ماهی قزل آلای خال قرمز ماهی بومی کشور کانادا بوده که در دوران پهلوی جهت تکثیر به این دشت منتقل شده. افعی البرزی، افعی دماوندی، بزمجه، مارمولک، روباه، گرگ، خرس قهوه‌ای، پلنگ، گراز، کل و بزکوهی، قوچ و میش، آهو، موش صحرایی، قورباغه، لاک‌پشت، واشه، شهباز، عقاب، کبک، کبک دری، خفاش،

تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.


جهت نظافت سریع محیط های صنعتی یا خانگی است.فاده از دستگاه کارواش یا واترجت مناسب ترین گزینه بوده و می تواند با کاهش میزان است.فاده مواد شوینده و جلوگیری از هدر رفت آب، راندمان عملیات نظافت را افزایش دهد. کارواش یا واترجت با ایجاد فشار بالا در پاشش آب بر روی سطوح، باعث افزایش سرعت نظافت شده و می تواند تمامی آلودگی های چسبیده بر روی سطوح را نظافت نماید. شستشوی ماشین، نظافت حیاط منزل، شستشوی نمای ساختمان و نظافت قطعات و تجهیزات صنعتی از جمله کاربرد کارواش یا واترجت هستند. کارواش یا واترجت در سه مدل کارواش خانگی، کارواش صنعتی آب سرد و کارواش صنعتی آب گرم عرضه می گردد.

جمع آوری مقادیر بالای زباله در محیطهای تجاری و صنعتی که نیاز به جمع آوری مداوم دارد، تنها با است.فاده از مکنده صنعتی ممکن است.. مکنده صنعتی سرعت مکش و جمع آوری زباله بالایی دارد و به این طریق محیطی پاک و عاری از آلودگی را برای است.فاده کنندگان و مشتریان فراهم میسازد. قدرت مکش بالای مکنده صنعتی باعث میشود کوچکترین گر دو غبباری در محیط باقی نماند.

مکنده وسیله ای برای گردآوری و زدودن گرد و غبار و زباله های موجود در محیط های صنعتی و تجاری است.. مکنده میتواند به صورت مکنده صنعتی و نیمه صنعتی تولید و به کار گرفته شود. است.فاده از مکنده به دلیل توانایی بالایی که در زودون مواد زائد و آلوده از محیط دارد، در بسیاری از صنایع رایج است.. مکنده همچنین بر اساس قدرت مکش، سرعت آن، ساختار، فیلتر و بقیه موارد کارایی های متفاوتی دارد.



( فروش ) های دیگر