خدمات و سرویس ماشین آلات نظافت صنعتی در رباط کریم

Industrial cleaning machines-1
Industrial cleaning machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بعد از این که آقا محمد خان قاجار تهران را به پایتختی انتخاب و به عمران و آبادی آن همت گماشت و تهران مرکز دوائر دولتی و حکومتی شد لاجرم از نقاط مختلف مملکت مراجعات مردم برای رفع نیازها و مشکلات اداری و غیره که قبل از آن به اصفهان و قزوین بود بیشتر به تهران متوجه شد و بنابراین، مردمِ مناطق جنوبی مملکت از جمله

در حال حاضر رباط کریم کجاست؟ شهرستان رباط کریم یکی از شهرستان‌های غرب است.ان تهران و مرکز آن شهر رباط کریم است.. ارتفاع آن حدود متر از سطح دریا بوده و از شمال به شهرستان شهریار، از جنوب به شهرستان ری، از شرق به شهرستان اسلامشهر و از غرب به شهرستان ساوه محدود می‌شود.

برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.


یکی از دستگاههای مهم نظافتی، دستگاه مکنده صنعتی است.. مکنده صنعتی یکی از پرکاربردترین و قدیمیترین تجهیزات نظافتی نیز به شمار میرود. ساختار و عملکرد مکنده صنعتی تا حد زیادی به جاروبرقی خانگی شباهت دارد ولی در مواردی نظیر ظرفیت مخزن، قدرت فیلتر کردن و قدرت مکنده تفاوتهای فاحشی یافت میشود. مکنده صنعتی گرچه ابعادی بزرگ دارد و ظرفیت آن بسیار بیشتر از انواع خانگی آن است.، اما این مکنده ها نیز قابلیت حمل و جابه جایی دارند.

کارخانه های صنعتی مانند نفت ، گاز ، پتروشیمی ، پالایشگاه ، فولاد ، سیما ، معادن ، مس ، مجتمع های تجاری ، مجتمع های مسکونی ، کارخانه های مواد غذایی ،کارخانه های مواد دارویی ، انبار ها ، هتل ها ، شرکت های خدماتی ، فرودگاه ها ، کشتی سازی ها ، پایانه های مسافربری ، شهرداری ها سازمانها و &#;.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی است.فاده از ماشین آلات و تجهیزات نظافتی صنعتی سبب کاهش مدت زمان نظافت و افزایش راندمان کاری شده است.. است.فاده از ماشین آلات و تجهیزات نظافتی در مکان هایی همچون رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، ادارات، مراکز خرید و حتی محیط های خانگی بسیار پر کاربرد بوده و نقش به سزایی در نظافت و ضد عفونی محیط دارند. نظافت محیط با ماشین آلات و تجهیزات نظافتی باعث کاهش هزینه نیروی انسانی و افزایش عملکرد اپراتور شده و در طولانی مدت بر روی کاهش هزینه های نظافت محیط نیز موثر است.. هایپر صنعت فامکو بزرگ ترین تامین کننده و نمایندگی فروش معتبرترین برندهای ماشین آلات نظافتی در ایران بوده و همچنین با داشتن بزرگ ترین و کامل ترین نمایشگاه ماشین آلات و تجهیزات نظافتی در خاورمیانه این امکان را به شما می دهد تا با خیال آسوده، با کیفیت ترین ماشین آلات و تجهیزات نظافتی را با مناسب ترین قیمت انتخاب و به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری نمایید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر