فروش ماشین آلات نظافت صنعتی در شرق تهران

Industrial cleaning machines-1
Industrial cleaning machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 


از دیر باز مقوله نظافت در احادیث و سخن بزرگان و اطباء و غیره آمده است. که امروز هایپر صنعت فامکو مفتخر است. در بخش تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، نظافتی ادوات، ابزار آلات و تجهیزات در خور و کارآمدی را در اختیار مشتریان عزیز، مدیران اجرایی و شهروندان محترم بگذارد که از برترین برندها و باکیفیت ترین محصولات انتخاب شده اند. این محصولات همگی در عرصه نظافت و پاکی محل کار و زندگی مانند کارخانه ها، رستوران ها، ادارات دولتی و غیر دولتی، مناطق و اماکن نظامی، مکان های کاری خصوص و دفاتر و غیره مورد است.فاده می باشد. ما بر آنیم که در این امر به وسیله تجهیزات مدرن صنعتی کمکی باشیم تا به بشریت خدمت کرده باشیم.

شرکت کارن تجارت بهین بعد ازتجربه موفق افتتاح نمایشگاه دائمی کارچر سنتر تهران در خیابان آزادی تهران ، به دلیل ارج نهادن به نیاز مشتریان خود ،علی الخصوص مشتریان خارج از است.ان تهران که دسترسی آسانی به نمایشگاه دائمی کارچر سنتر تهران ندارند اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی رسمی خود تحت نام فروشگاه اینترنتی کارچرشاپ نمود. متاسفانه اخیرا برخی از سودجویان با سوء است.فاده از نام شرکت کارن تجارت بهین اقدام به ارائه محصولاتی تحت نام این برند در فضای مجازی و فروشگاه های خود نموده اند که شرکت کارن تجارت بعد از افتتاح رسمی کارچر سنتر تهران با راه اندازی این وب سایت گامی دیگر جهت کوتاه نمودن دست این افراد نموده است. تا مشتریان عزیز بتوانند با روش های متنوع تری دسترسی به محصولات این شرکت داشته باشند. تمامی محصولات وب سایت کارچر شاپ دارای سال گارانتی و سال خدمات پس از فروش شرکت کارن تجارت می باشند و کارشناسان خدمات پس از فروش این شرکت آمادگی خدمت رسانی به مشتریان عزیز در اقصی نقاط کشور را دارند.

دستگاهی نظافتی اتوماتیک که برای جمع آوری مایعات و جامدات کاربرد دارد دستگاه جاروبرقی صنعتی است.. است.فاده از جاروبرقی صنعتی که قدرت مکش بالا و مخزن مناسبی دارد، در بسیاری از صنایع کاربرد دارد چرا که کاربرد و عملکرد جاروبرقی صنعتی به هیچ عنوان با جاروبرقی خانگی قابل قیاس نیست.



( فروش ) های دیگر