خدمات و سرویس ماشین آلات نظافت صنعتی در شمال تهران

Industrial cleaning machines-1
Industrial cleaning machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نیاوران به عنوان بخشی از منطقه شهرداری تهران از غرب با محله معروف و پر رفت‌وآمد تجریش، از شرق با محله خوش آب‌وهوای دارآباد، از جنوب با فرمانیه و از شمال با یکی از دیدنی‌ترین چشم‌اندازهای پایتخت یعنی ارتفاعات کلک‌چال در ارتباط است..

از جمله محله های گران قیمت تهران که بیشتر کاربری مسکونی دارد و در آن کمتر بخش های اداری و یا تجاری را مشاهده می کنیم. این محله که از شرق به تجریش منتهی می شود که بیشتر به دلیل وجود کاخ سعد آباد و تله کابین توچال در آن شناخته می شود. از معایب این محله قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران و رانش زمین در کنار توچال می باشد.

محله یا بهتر است. بگوییم دهکده ای در شمال تهران که از جنوب به دزاشیب و از شمال به حصارک ختم می شود. این منطقه که یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران به حساب می آید در آخرین سال زندگی امام خیمنی محل سکونت بنیان گذار انقلاب به حساب می آمد. از سال نیز اکبر هاشمی رفسنجانی در این محله سکونت داشت. تحت تاثیر همین مسئله این محله امروزه بسیار مهم و حتی امنیتی به حساب می آید.


شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم بزرگترین ارائه دهنده و تولیدکننده تجهیزات نظافت صنعتی در کشور است. که با نزدیک به سه دهه سابقه درخشان فعالیت در این زمینه، تمرکز خود را بر مشتری مداری قرار داده است.. شرکت ابراهیم تامین و پشتیبانی تجهیزات مکانیزه نظافتی را بر عهده دارد و همواره در عرصه نوآوری و تولید ماشین آلات باکیفیت و کارآمد پیشتاز است..

مکنده وسیله ای برای گردآوری و زدودن گرد و غبار و زباله های موجود در محیط های صنعتی و تجاری است.. مکنده میتواند به صورت مکنده صنعتی و نیمه صنعتی تولید و به کار گرفته شود. است.فاده از مکنده به دلیل توانایی بالایی که در زودون مواد زائد و آلوده از محیط دارد، در بسیاری از صنایع رایج است.. مکنده همچنین بر اساس قدرت مکش، سرعت آن، ساختار، فیلتر و بقیه موارد کارایی های متفاوتی دارد.

نظافت محیط مراکز درمانی، اقامتی و خرید با ماشین آلات و تجهیزات نظافتی باعث کاهش نیروی انسانی و افزایش عملکرد اپراتور شده و نقش به سزایی در نظافت و ضد عفونی محیط دارد، همچنین در مدت زمان طولانی بر روی کاهش هزینه های نظافت محیط نیز موثر است.. امروزه با پیشرفت تکنولوژی است.فاده از ماشین آلات و تجهیزات نظافت صنعتی، سبب کاهش مدت زمان نظافت و افزایش راندمان کاری می گردد. هایپر صنعت فامکو بزرگ ترین تامین کننده و نمایندگی فروش معتبرترین برندهای ماشین آلات نظافتی در ایران می باشد که شما می توانید با خیال آسوده، با کیفیت ترین ماشین آلات و تجهیزات نظافت صنعتی را با مناسب ترین قیمت به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری نمایید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر