خدمات و سرویس ماشین آلات نظافت صنعتی در شهر ری

Industrial cleaning machines-1
Industrial cleaning machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم بزرگترین ارائه دهنده و تولیدکننده تجهیزات نظافت صنعتی در کشور است. که با نزدیک به سه دهه سابقه درخشان فعالیت در این زمینه، تمرکز خود را بر مشتری مداری قرار داده است.. شرکت ابراهیم تامین و پشتیبانی تجهیزات مکانیزه نظافتی را بر عهده دارد و همواره در عرصه نوآوری و تولید ماشین آلات باکیفیت و کارآمد پیشتاز است..

یکی از دستگاههای مهم نظافتی، دستگاه مکنده صنعتی است.. مکنده صنعتی یکی از پرکاربردترین و قدیمیترین تجهیزات نظافتی نیز به شمار میرود. ساختار و عملکرد مکنده صنعتی تا حد زیادی به جاروبرقی خانگی شباهت دارد ولی در مواردی نظیر ظرفیت مخزن، قدرت فیلتر کردن و قدرت مکنده تفاوتهای فاحشی یافت میشود. مکنده صنعتی گرچه ابعادی بزرگ دارد و ظرفیت آن بسیار بیشتر از انواع خانگی آن است.، اما این مکنده ها نیز قابلیت حمل و جابه جایی دارند.

این دستگاه‌ها می‌توانند هرگونه لکه چربی، روغن، گریس، رسوبات، گرد و غبار را از روی سطوح مختلف به طور کامل پاک کنند. صاحبان صنایع باید با توجه به اندازه محیط خود و نوع آلودگی‌های محیط و نیازهای متناسب با نظافت و شستشو دستگاه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر