خدمات و سرویس ماشین آلات نظافت صنعتی در شهرک صنعتی چرمشهر

Industrial cleaning machines-1
Industrial cleaning machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.


این دستگاه‌ها می‌توانند هرگونه لکه چربی، روغن، گریس، رسوبات، گرد و غبار را از روی سطوح مختلف به طور کامل پاک کنند. صاحبان صنایع باید با توجه به اندازه محیط خود و نوع آلودگی‌های محیط و نیازهای متناسب با نظافت و شستشو دستگاه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

در امروزه روز که امر نظافت محیط امری بسیار مهم و هائز اهمیت است. در راستای از بین بردن آلودگی های از روی سطوح دستگاه های مختلف و متنوع جاروبرقی صنعتی(مکنده صنعتی) به بازار فروش ارائه شده است. که از این جاروبرقی ها بر اساس نوع عمکلرد و محیط قابل است.فاده آنها به چهار گروه تقسیم می شوند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی است.فاده از ماشین آلات و تجهیزات نظافتی صنعتی سبب کاهش مدت زمان نظافت و افزایش راندمان کاری شده است.. است.فاده از ماشین آلات و تجهیزات نظافتی در مکان هایی همچون رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، ادارات، مراکز خرید و حتی محیط های خانگی بسیار پر کاربرد بوده و نقش به سزایی در نظافت و ضد عفونی محیط دارند. نظافت محیط با ماشین آلات و تجهیزات نظافتی باعث کاهش هزینه نیروی انسانی و افزایش عملکرد اپراتور شده و در طولانی مدت بر روی کاهش هزینه های نظافت محیط نیز موثر است.. هایپر صنعت فامکو بزرگ ترین تامین کننده و نمایندگی فروش معتبرترین برندهای ماشین آلات نظافتی در ایران بوده و همچنین با داشتن بزرگ ترین و کامل ترین نمایشگاه ماشین آلات و تجهیزات نظافتی در خاورمیانه این امکان را به شما می دهد تا با خیال آسوده، با کیفیت ترین ماشین آلات و تجهیزات نظافتی را با مناسب ترین قیمت انتخاب و به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری نمایید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر