فروش ماشین آلات نظافت صنعتی در لواسان

Industrial cleaning machines-1
Industrial cleaning machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این آبشار در یکی از تاریخی‌ترین روستاهای بخش لواسانات واقع شده است. و همین موجب می‌شود که شما در بازدید از آن یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. حواستان باشد در این بازدید از تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، جوهک و شیرتازه غافل نشوید. این جاذبه‌های تاریخی در روستای کند علیا قدمتی برابر با اوایل دوره اسلامی دارند.

خرید یکی از تفریحات گردشگران در سفر است.. گردشگران لواسان نیز در سفر به این شهر مراکز خرید شهر را دوست دارند. برخی از مراکز خرید لواسان به تازگی احداث شده است. ولی بازار قدیم لواسان از مهم‌ترین بازارهای خرید شهر محسوب می‌شود. اسکای سنتر، مهم‌ترین و مجلل‌ترین مرکز خرید لواسان است.. این مرکز خرید در طبقه احداث شده و چشم‌اندازی زیبا به سد لتیان دارد. یکی دیگر از مراکز خرید لواسان، سالیان است.. فروشگاه سالیان از معروف‌ترین فروشگاه‌های ایران است. که در شهرهای مختلف شعبه دارد. این فروشگاه در سه طبقه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه را به فروش می‌رساند.

مردم لواسان به واسطه فرهنگ غنی و اصالتی که دارند، هنوز آداب و رسوم خود را در مناسبت‌های مختلف حفظ کرده‌اند. به‌عنوان مثال زمان کاشت و داشت و برداشت گندم، برای افزایش برکت محصولشان، سرودهای مذهبی که اصطلاحا بدان چاووشی گفته می‌شود را اجرا می‌کنند یا در مراسم شادی و جشن حنابندان، گرد هم جمع شده و بازی‌هایی مانند شاه و وزیر انجام می‌دهند.


یکی از دستگاههای مهم نظافتی، دستگاه مکنده صنعتی است.. مکنده صنعتی یکی از پرکاربردترین و قدیمیترین تجهیزات نظافتی نیز به شمار میرود. ساختار و عملکرد مکنده صنعتی تا حد زیادی به جاروبرقی خانگی شباهت دارد ولی در مواردی نظیر ظرفیت مخزن، قدرت فیلتر کردن و قدرت مکنده تفاوتهای فاحشی یافت میشود. مکنده صنعتی گرچه ابعادی بزرگ دارد و ظرفیت آن بسیار بیشتر از انواع خانگی آن است.، اما این مکنده ها نیز قابلیت حمل و جابه جایی دارند.

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم بزرگترین ارائه دهنده و تولیدکننده تجهیزات نظافت صنعتی در کشور است. که با نزدیک به سه دهه سابقه درخشان فعالیت در این زمینه، تمرکز خود را بر مشتری مداری قرار داده است.. شرکت ابراهیم تامین و پشتیبانی تجهیزات مکانیزه نظافتی را بر عهده دارد و همواره در عرصه نوآوری و تولید ماشین آلات باکیفیت و کارآمد پیشتاز است..

دستگاهی نظافتی اتوماتیک که برای جمع آوری مایعات و جامدات کاربرد دارد دستگاه جاروبرقی صنعتی است.. است.فاده از جاروبرقی صنعتی که قدرت مکش بالا و مخزن مناسبی دارد، در بسیاری از صنایع کاربرد دارد چرا که کاربرد و عملکرد جاروبرقی صنعتی به هیچ عنوان با جاروبرقی خانگی قابل قیاس نیست.



( فروش ) های دیگر