خدمات و سرویس ماشین آلات نظافت صنعتی در ملارد

Industrial cleaning machines-1
Industrial cleaning machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با شروع جنگ تحمیلی مردم حماسه ساز و شهید پرور ملارد در صف اول جبه های حق علیه باطل حضور یافتند و از جمله این حضور میتوان به درخشش جوانان ملارد در گردان خط شکن حضرت علی اصغر علیه اسلام لشگر ده سید الشهدا اشاره نمود . ملاردیها تاکنون بیش از شهید تقدیم اسلام و انقلاب نموده اند که سندی از ولایت مداری و انقلابی گری مردم این شهر است.

کهبد چندی بعد، سهم دو شریک خود را نیز از آنان خریداری و به تنهایی مالک تمامی اراضی ملارد گردید. اسناد موجود نشان می دهد برخی از کهبد شکایت نموده اند که علی الظاهر به نتیجه نرسیده و کُهبُد پس از مالکیت بر تمامی اراضی با است.فاده از است.عداد و قدرت بالای مردم ملارد در امر کشاورزی، اقدام به گسترش کشاورزی مدرن و ایجاد باغ های بسیار وسیع و تأسیس گاوداری مجهز نمود. کهبد پس از سرنگونی رژیم پهلوی و انقلاب اسلامی از ایران متواری گردید.

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


مکنده وسیله ای برای گردآوری و زدودن گرد و غبار و زباله های موجود در محیط های صنعتی و تجاری است.. مکنده میتواند به صورت مکنده صنعتی و نیمه صنعتی تولید و به کار گرفته شود. است.فاده از مکنده به دلیل توانایی بالایی که در زودون مواد زائد و آلوده از محیط دارد، در بسیاری از صنایع رایج است.. مکنده همچنین بر اساس قدرت مکش، سرعت آن، ساختار، فیلتر و بقیه موارد کارایی های متفاوتی دارد.

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم بزرگترین ارائه دهنده و تولیدکننده تجهیزات نظافت صنعتی در کشور است. که با نزدیک به سه دهه سابقه درخشان فعالیت در این زمینه، تمرکز خود را بر مشتری مداری قرار داده است.. شرکت ابراهیم تامین و پشتیبانی تجهیزات مکانیزه نظافتی را بر عهده دارد و همواره در عرصه نوآوری و تولید ماشین آلات باکیفیت و کارآمد پیشتاز است..

جهت نظافت سریع محیط های صنعتی یا خانگی است.فاده از دستگاه کارواش یا واترجت مناسب ترین گزینه بوده و می تواند با کاهش میزان است.فاده مواد شوینده و جلوگیری از هدر رفت آب، راندمان عملیات نظافت را افزایش دهد. کارواش یا واترجت با ایجاد فشار بالا در پاشش آب بر روی سطوح، باعث افزایش سرعت نظافت شده و می تواند تمامی آلودگی های چسبیده بر روی سطوح را نظافت نماید. شستشوی ماشین، نظافت حیاط منزل، شستشوی نمای ساختمان و نظافت قطعات و تجهیزات صنعتی از جمله کاربرد کارواش یا واترجت هستند. کارواش یا واترجت در سه مدل کارواش خانگی، کارواش صنعتی آب سرد و کارواش صنعتی آب گرم عرضه می گردد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر