خدمات و سرویس ماشین آلات نظافت صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Industrial cleaning machines-1
Industrial cleaning machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


از دیر باز مقوله نظافت در احادیث و سخن بزرگان و اطباء و غیره آمده است. که امروز هایپر صنعت فامکو مفتخر است. در بخش تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، نظافتی ادوات، ابزار آلات و تجهیزات در خور و کارآمدی را در اختیار مشتریان عزیز، مدیران اجرایی و شهروندان محترم بگذارد که از برترین برندها و باکیفیت ترین محصولات انتخاب شده اند. این محصولات همگی در عرصه نظافت و پاکی محل کار و زندگی مانند کارخانه ها، رستوران ها، ادارات دولتی و غیر دولتی، مناطق و اماکن نظامی، مکان های کاری خصوص و دفاتر و غیره مورد است.فاده می باشد. ما بر آنیم که در این امر به وسیله تجهیزات مدرن صنعتی کمکی باشیم تا به بشریت خدمت کرده باشیم.

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم بزرگترین ارائه دهنده و تولیدکننده تجهیزات نظافت صنعتی در کشور است. که با نزدیک به سه دهه سابقه درخشان فعالیت در این زمینه، تمرکز خود را بر مشتری مداری قرار داده است.. شرکت ابراهیم تامین و پشتیبانی تجهیزات مکانیزه نظافتی را بر عهده دارد و همواره در عرصه نوآوری و تولید ماشین آلات باکیفیت و کارآمد پیشتاز است..

جمع آوری مقادیر بالای زباله در محیطهای تجاری و صنعتی که نیاز به جمع آوری مداوم دارد، تنها با است.فاده از مکنده صنعتی ممکن است.. مکنده صنعتی سرعت مکش و جمع آوری زباله بالایی دارد و به این طریق محیطی پاک و عاری از آلودگی را برای است.فاده کنندگان و مشتریان فراهم میسازد. قدرت مکش بالای مکنده صنعتی باعث میشود کوچکترین گر دو غبباری در محیط باقی نماند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر