فروش ماشین آلات نظافت صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Industrial cleaning machines-1
Industrial cleaning machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


مکنده های صنعتی درطرح ها و مدل های متفاوتی طراحی و ساخته می شوند اما در برخی از این مدل ها دستگاه به گونه ایی طراحی شده است. که بتواند انواع زباله ها و آلودگی ها را ازروی سطوح جمع آوری کند و در مخزن خود ذخیره کند به نحوه ایی که افراد با آن تماس پیدا نکنند و بدین صورت افرار را از آسیب های احتمالی دور نگه دارد.

این دستگاه‌ها می‌توانند هرگونه لکه چربی، روغن، گریس، رسوبات، گرد و غبار را از روی سطوح مختلف به طور کامل پاک کنند. صاحبان صنایع باید با توجه به اندازه محیط خود و نوع آلودگی‌های محیط و نیازهای متناسب با نظافت و شستشو دستگاه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی است.فاده از ماشین آلات و تجهیزات نظافتی صنعتی سبب کاهش مدت زمان نظافت و افزایش راندمان کاری شده است.. است.فاده از ماشین آلات و تجهیزات نظافتی در مکان هایی همچون رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، ادارات، مراکز خرید و حتی محیط های خانگی بسیار پر کاربرد بوده و نقش به سزایی در نظافت و ضد عفونی محیط دارند. نظافت محیط با ماشین آلات و تجهیزات نظافتی باعث کاهش هزینه نیروی انسانی و افزایش عملکرد اپراتور شده و در طولانی مدت بر روی کاهش هزینه های نظافت محیط نیز موثر است.. هایپر صنعت فامکو بزرگ ترین تامین کننده و نمایندگی فروش معتبرترین برندهای ماشین آلات نظافتی در ایران بوده و همچنین با داشتن بزرگ ترین و کامل ترین نمایشگاه ماشین آلات و تجهیزات نظافتی در خاورمیانه این امکان را به شما می دهد تا با خیال آسوده، با کیفیت ترین ماشین آلات و تجهیزات نظافتی را با مناسب ترین قیمت انتخاب و به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری نمایید.



( فروش ) های دیگر