مشاوره و اجرا ماشین آلات ورق در دماوند

Sheet machines-1
Sheet machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مشکلات دیگری که کوه دماوند و محدودهٔ پیرامون آن را تهدید می‌کنند عبارت‌اند از: ساخت‌وساز بی‌ضابطه، تصرف منابع طبیعی برای است.فادهٔ غیرقانونی و شخصی، افزایش جمعیت انسانی و خودروها، حضور بیش از اندازهٔ گردشگران بدون آن‌که آموزش‌های لازم در رابطه با طبیعت‌گردی و حفظ محیط زیست به آن‌ها داده شده باشد، نوشتن یادگاری در طول مسیر (به‌ویژه بر فراز قلهٔ دماوند)، نصب تابلوهای یادبود و پرچم‌های گروه‌ها و یادگاری‌های کشته‌شدگان، کمبود اقامتگاه و تبلیغات نامناسب.

«دماوند و نهاوند شباهت زیادی به یکدیگر دارند: هر دو از دو کلمه ترکیب یافته و در کلمه وند در آخر شریک و یکسان می‌باشند، به‌علاوه در نام‌گذاری این دو آبادی دوری و نزدیکی را نسبت به جایی یا شهری میزان گرفته‌اند و آنچه که نزدیک بوده نهاوند و آن دیگری را دماوند گفته‌اند و نها یعنی پیش و روبرو و دما یعنی پشت و دنبال؛ بنابراین نهاوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در پیش رو و دماوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در دنبال و پشت»

دماوند یک کوه آتشفشانی مطبق و نیمه‌فعال است. که در دوران چهارم زمین‌شناسی موسوم به دوران هولوسین تشکیل شده و عمر آن با است.فاده از روش کربن حداقل ۸,۵ سال تخمین زده شده‌ است.. وجود چندین چشمه گوگردی و چشمه‌های آب گرم از شواهد نیمه فعال بودن این آتشفشان است.. بیشترین و عمده‌ترین فعالیت آتشفشانی این کوه که باعث شکل‌گیری آن شده، در حدود , سال قبل روی داده است.. قطر دهانه این آتشفشان در حدود متر است. که دریاچه‌ای از یخ آن را پوشانده است..


قرقره‌های کاغذ (Paper Pulleys) با است.فاده از ماشین آلات ورق سازی سینگل فیسر (دستگاه ساخت کاغذ راه راه)، تغذیه می‌شوند و با بخار حرارتی تهویه می‌شوند. در مرحله بعد نشاسته به نوک فلوت‌ها زده می‌شود. سپس آستر داخلی به آن‌ها چسبانده شده و محیط موجدار و لاینر از تک چهره با هم خارج می‌شوند که به آن تار تک چهره می‌گویند. از تک چهره، تار تک وجهی وارد صفحه دوتایی می‌شود که در آنجا با آستر بیرونی برخورد می‌کند و مقوای موجدار لایه را تشکیل می‌دهد. در نهایت بعد از دابل فیسر (Double facer)، از طریق اسلیتر (شکافنده) و دستگاه برش، روی هم قرار می‌گیرند.

TMC با بیش از سال سابقه در صنعت چاپ و بسته بندی کشور و آسیا کلیه ماشین آلات خود را با نصب ، سرویس ، آموزش و خدمات پس از فروش رایگان در سراسر ایران عرضه می دارد. خدمات پس از فروش همواره دغدغه اصلی خریداران و وظیفه اصلی عرضه کنندگان کالا می باشد. …

گروه کارتن ماشين به منظور ارایه خدمات مطلوب در زمينه ماشين آلات مربوط به توليد ورق کارتن تاسيس گرديده است. و با عنايت به اين که درعرصه رقابت در بازار ماشين آلات توليد ورق کارتن رقبای جدی و سخت کوش خارجی دارد. اين گروه به علّت وسعت امکانات خوددر داخل…



( مشاوره و اجرا ) های دیگر