مشاوره و اجرا ماشین آلات ورق در رودهن

Sheet machines-1
Sheet machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به رودهن علاوه بر خودروی شخصی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی نیز است.فاده کنید. در این بخش از معرفی رودهن، راه‌های دسترسی به این شهر خوش آب‌و‌هوای شمال است.ان تهران را مرور می‌کنیم تا بهتر متوجه شوید که رودهن کجاست و چطور می‌شود به آن‌جا رفت؟!

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

کمپ محمد داغی یا بام رودهن در شمال این شهر و در بلند ترین منطقه آن (خیابان سجادیان) قرار گرفته است.. بام رودهن تفریح گاهی آرام و باصفا برای ساکنین رودهن و همچنین گردشگران فراهم کرده و دارای امکاناتی همچون رستوران، قهوه خانه سنتی، آلاچیق، فضایی برای پیاده روی، سرویس بهداشتی و وسایل ورزشی است..


ماشین آلات خط تولید ورق های مقوای کارتن های سلولزی شامل  ساخت و راه اندازی با تکنولوژی پیشرفته با امکان کنترلر و مانیتورینگ خطوط تولید با عرض میلی‌متر چهار لایه و میلی‌متر، سه و پنج لایه اتوماتیک با ظرفیت اقتصادی و کمترین میزان مصرف انرژی و نیروی انسانی قابل تامین است.. در این ساختار صنعتی از ابتدای هدباکس و رول گیر تا بخش کاتر به صورت کاملاً اتوماتیک و با قابلیت فرمان پذیری از سیستم کنترلی plc  انجام می‌گیرد. برای کسب اطلاع درباره نحوه

گروه بازرگانی هفت الماس نفیس نماینده انحصاری کارخانجات بزرگ چین است.. این شرکت در زمنیه‌ی واردات ماشین آلات صنعت چاپ و کارتن سازی تحت برند دیاپک با ۵ سال سابقه درخشان در زمینه تجارت بین الملل مفتخر است. خدمات ویژه و متفاوت خود را در زمینه‌های مخلف…

ماشین‌ آلات ورق سازی ، بهترین تعریف به عنوان مجموعه‌ای از ماشین آلاتی است. که طراحی شده اند تا سه، پنج یا هفت ورق را در یک فرآیند پیوسته، گرد هم آورند. سپس یک تخته دیواری تک، دو یا سه جداره را تشکیل دهند. جعبه‌های راه راه یکی از جنبه‌های رایج در زندگی روزمره هستند که شرایطی آسان را برای بسته بندی محصولات فراهم می‌کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر