فروش ماشین آلات ورق در شرق تهران

Sheet machines-1
Sheet machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوه‌های شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر می‌خواهید بافت مدرن‌تری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.


قرقره‌های کاغذ (Paper Pulleys) با است.فاده از ماشین آلات ورق سازی سینگل فیسر (دستگاه ساخت کاغذ راه راه)، تغذیه می‌شوند و با بخار حرارتی تهویه می‌شوند. در مرحله بعد نشاسته به نوک فلوت‌ها زده می‌شود. سپس آستر داخلی به آن‌ها چسبانده شده و محیط موجدار و لاینر از تک چهره با هم خارج می‌شوند که به آن تار تک چهره می‌گویند. از تک چهره، تار تک وجهی وارد صفحه دوتایی می‌شود که در آنجا با آستر بیرونی برخورد می‌کند و مقوای موجدار لایه را تشکیل می‌دهد. در نهایت بعد از دابل فیسر (Double facer)، از طریق اسلیتر (شکافنده) و دستگاه برش، روی هم قرار می‌گیرند.

TMC با بیش از سال سابقه در صنعت چاپ و بسته بندی کشور و آسیا کلیه ماشین آلات خود را با نصب ، سرویس ، آموزش و خدمات پس از فروش رایگان در سراسر ایران عرضه می دارد. خدمات پس از فروش همواره دغدغه اصلی خریداران و وظیفه اصلی عرضه کنندگان کالا می باشد. …

ماشین‌ آلات ورق سازی ، بهترین تعریف به عنوان مجموعه‌ای از ماشین آلاتی است. که طراحی شده اند تا سه، پنج یا هفت ورق را در یک فرآیند پیوسته، گرد هم آورند. سپس یک تخته دیواری تک، دو یا سه جداره را تشکیل دهند. جعبه‌های راه راه یکی از جنبه‌های رایج در زندگی روزمره هستند که شرایطی آسان را برای بسته بندی محصولات فراهم می‌کنند.



( فروش ) های دیگر