فروش ماشین آلات ورق در شمال تهران

Sheet machines-1
Sheet machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


الهیه را می توان به عنوان مرز میان منطقه و قلمداد کرد که از جنوب به چهار راه پارک وی و از شمال به تجریش ختم می شود. این محله که در زمان پهلوی دوم با محدودیت های ساخت همراه بود امروزه در خود برج های بسیار بلندی را جای داده که به عنوان خانه های لوکس و لاکچری شناخته می شود. این منطقه در اواخر حکومت قاجاریه با اسم خورآذین شناخته می شده است. که در خود یک کارخانه کبریت سازی را نیز جای داده بود. امروزه وجود مجتمع های تجاری متنوع و سفارت های کشورهای اروپایی این منطقه را خاص کرده است..

ساختمان‌های بلند و چندین طبقه مسکونی در کنار خانه‌های ویلایی قدیمی ساخت، برج‌های تجاری و مراکز خرید مدرن در کنار بازار ساده و گیرای تجریش، مراکز متنوع آموزشی و فرهنگی و فضاهای تفریحی و گردشگری از ویژگی‌های اصلی محله تجریش هستند. خلاصه اگر که پایتخت‌نشین هستید و یا برای سفر به تهران آماده‌اید و حالا به دنبال منطقه‌ای مناسب برای اقامت می‌گردید تجریش یکی از بهترین‌هاست.

محله الهیه تهران اولین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران است. که عموما آن را به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و البته لاکچری پایتخت می‌شناسند، این محله از نظر منطقه بندی در ناحیه منطقه یک تهران قرار گرفته است.. این منطقه که جز مناطق لوکس و گران‌قیمت شمال شهر به حساب می‌آید در بخش‌های زیادی مورد بازسازی قرار گرفته است. اما باز هم نمی‌توان گفت که ساختمان‌های لوکس تمام بخش های این محله را به خود اختصاص داده‌اند. اگر بخواهیم محله الهیه تهران را از نظر موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه شهر تهران بررسی کنیم باید گفت که این منطقه از سمت غرب تا خیابان ولیعصر، از شرق تا جاده قدیم شمیران و پل رومی، از شمال تا تجریش و ازجنوب تا پارک وی امتداد پیدا کرده است.. با این حساب محله الهیه تهرانم جز محله‌های بزرگی است. که وسعت زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است.. 


قرقره‌های کاغذ (Paper Pulleys) با است.فاده از ماشین آلات ورق سازی سینگل فیسر (دستگاه ساخت کاغذ راه راه)، تغذیه می‌شوند و با بخار حرارتی تهویه می‌شوند. در مرحله بعد نشاسته به نوک فلوت‌ها زده می‌شود. سپس آستر داخلی به آن‌ها چسبانده شده و محیط موجدار و لاینر از تک چهره با هم خارج می‌شوند که به آن تار تک چهره می‌گویند. از تک چهره، تار تک وجهی وارد صفحه دوتایی می‌شود که در آنجا با آستر بیرونی برخورد می‌کند و مقوای موجدار لایه را تشکیل می‌دهد. در نهایت بعد از دابل فیسر (Double facer)، از طریق اسلیتر (شکافنده) و دستگاه برش، روی هم قرار می‌گیرند.

TMC با بیش از سال سابقه در صنعت چاپ و بسته بندی کشور و آسیا کلیه ماشین آلات خود را با نصب ، سرویس ، آموزش و خدمات پس از فروش رایگان در سراسر ایران عرضه می دارد. خدمات پس از فروش همواره دغدغه اصلی خریداران و وظیفه اصلی عرضه کنندگان کالا می باشد. …

دستگاه‌های موج‌دار (راه راه) مجموعه‌ای از ماشین‌های خطی می‌‌باشند که می‌توانند سه، پنج یا هفت ورق کاغذ را با توجه به فرایند‌هایی که دستگاه موج‌دار در ورق سازی انجام می‌دهد به مقواهای یک، دو یا سه جداره تبدیل کند. فرآیند تولید مقوای راه راه را می‌توان در فرآیند مستمر انجام داد.



( فروش ) های دیگر