مشاوره و اجرا ماشین آلات ورق در پردیس

Sheet machines-1
Sheet machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.


ماشین‌ آلات ورق سازی ، بهترین تعریف به عنوان مجموعه‌ای از ماشین آلاتی است. که طراحی شده اند تا سه، پنج یا هفت ورق را در یک فرآیند پیوسته، گرد هم آورند. سپس یک تخته دیواری تک، دو یا سه جداره را تشکیل دهند. جعبه‌های راه راه یکی از جنبه‌های رایج در زندگی روزمره هستند که شرایطی آسان را برای بسته بندی محصولات فراهم می‌کنند.

TMC با بیش از سال سابقه در صنعت چاپ و بسته بندی کشور و آسیا کلیه ماشین آلات خود را با نصب ، سرویس ، آموزش و خدمات پس از فروش رایگان در سراسر ایران عرضه می دارد. خدمات پس از فروش همواره دغدغه اصلی خریداران و وظیفه اصلی عرضه کنندگان کالا می باشد. …

قرقره‌های کاغذ (Paper Pulleys) با است.فاده از ماشین آلات ورق سازی سینگل فیسر (دستگاه ساخت کاغذ راه راه)، تغذیه می‌شوند و با بخار حرارتی تهویه می‌شوند. در مرحله بعد نشاسته به نوک فلوت‌ها زده می‌شود. سپس آستر داخلی به آن‌ها چسبانده شده و محیط موجدار و لاینر از تک چهره با هم خارج می‌شوند که به آن تار تک چهره می‌گویند. از تک چهره، تار تک وجهی وارد صفحه دوتایی می‌شود که در آنجا با آستر بیرونی برخورد می‌کند و مقوای موجدار لایه را تشکیل می‌دهد. در نهایت بعد از دابل فیسر (Double facer)، از طریق اسلیتر (شکافنده) و دستگاه برش، روی هم قرار می‌گیرند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر