خدمات و سرویس ماشین آلات پلاستیک و پلیمر در اسلامشهر

Plastic and polymer machines-1
Plastic and polymer machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


  آستان امامزاده ابراهیم (علیه السلام) در جنوب شهرستان اسلامشهر واقع، و از شمال به روستای ده عباس و کمربندی الغدیر اسلامشهر، و از شرق به روستای کاشانک، و از غرب به روستان میان آباد، و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و روستای طرقوزآباد محدود می شود. این بقعه در کنار رودخانه ی کن (کانال شهید نواب صفوی) واقع شده است.، و اطراف آن گورستان محلی و بوستان شهداست، و قدیمی ترین سنگ قبر آن تاریخ ق را داراست. بنا به نوشته روی سنگ قبر مرمرین: «ابراهیم بن ابی عبدالله بن محمدبن عبیدالله بن عبدالله الحسن ابن جعفر بن حسن مثنی بن امام حسن مجتبی (علیه السلام) می باشد. وجه تسمیه روستا به آبادگر آن بر می گردد: نظام. تا چهل سال پیش، اطراف روستا حصاری بوده است. با دیواری کاهگلی و کنگره ای؛ و در چهار جهت این حصار، چهار دروازده قرار داشته و در فاصله کیلومتری شمال بقعه، امامزاده عقیل واقع شده اند. و از کیلومتری بقعه، گنبد فیروزه ای آن در میان درختان سرسبز چون نگین درخشیدن دارد که توجه هر بینایی را به خود جلب می سازد. قدمت اولیه آن به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های جدید تر برخی قسمتها به آن اضافه شده است.. بنای مزبور در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد.

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.

تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.


شرکت نکو بهینه ماشین نیز یکی از شرکت های موفق در حوزه انواع دستگاه های تزریق پلاستیک است. که فعالیت های خود را به عنوان تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک از سال شروع نموده و به عنوان نمایندگی انحصاری شرکت ایزومی فعالیت داشته است. که اکنون از بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک می باشد. این برند، اکنون قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک را در مقایسه با دیگر رقبا، در سطحی مناسب نگاه داشته است..

ماشین سازی اطلس، از جمله شرکت های تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک و صنعت فرآوری سنگ می باشد که با بهره مندی از بخش تحقیق و توسعه خود و است.انداردهای روز دنیا، توانسته است. همواره بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه نماید. این شرکت در خصوص راه اندازی این بخش از صنعت، مشاوره های لازم را ارائه می کند.

پلیمر پیشرفته دانا با هدف توسعه تولید و سرمایه‌گذاری در میهن عزیزمان، اقدام به واردات ماشین‌آلات برخوردار از جدیدترین فناوری‌ها، کیفیت قابل اعتماد، و قیمت مناسب نموده‌ است.. همچنین پشتیبانی فنی کامل از دستگاه‌ها با بهره‌گیری از تیم مهندسین مجرب شرکت پلیمر پیشرفته دانا در اختیار شما صنعت‌گران گرامی قرار می‌گیرد. هدف ما تسهیل فرایند تولید برای تولیدکنندگان عزیز و ارتقای کیفیت محصولات ایرانی است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر