فروش ماشین آلات پلاستیک و پلیمر در اسلامشهر

Plastic and polymer machines-1
Plastic and polymer machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .

اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به

اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در است.ان تهران است.. شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلامشهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . اسلامشهر در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.


شرکت Dharmanandan Techno Projects Pvt Ltd (DTPPL) توسط بهترین و مجربترین متخصصین در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب ، راه اندازی کارخانه تولید آب معدنی ، راه اندازی کارخانه آب میوه و نوشابه و همچنین در زمینه تولید دستگاه های بسته بندی نوشیدنی ها ، تاسیس شده است.. این شرکت...

گروه صنعتی پولاد ماشین نیز به عنوان یکی از فعالان این حوزه و تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک مطرح است. که جایگاه ویژه ای داشته و بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید. این شرکت اکنون با تکیه بر ظرفیت بالایی که در تولید و کارخانه خود دارد، قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک را در بهترین سطح ارائه نموده است.. برای خرید ماشین آلات تزریق پلاستیک این برند، لازم است. که با کارشناسان این شرکت در تماس باشید.

شرکت کوشا ماشین سپاهان که در طراحی و ساخت ماشین آلات پلی اتیلن فعالیت داشته و تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک برتر در سطح کشور و منطقه است.، ماشین آلات، قطعات و لوازم جانبی مربوط به دستگاه تزریق پلاستیک را در بهترین کیفیت ارائه کرده و بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک را در بازارهای خارجی و داخلی به فروش می رساند که دارای قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک مناسبی است..



( فروش ) های دیگر