فروش ماشین آلات پلاستیک و پلیمر در جنوب تهران

Plastic and polymer machines-1
Plastic and polymer machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..

یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!


شرکت RAJOO یک شرکت پیشتاز در تولید ماشین آلات صنعت پلاستیک واقع در شهر Manavadar هند است.. این شرکت فعالیت خود را در سال میلادی آغاز کرد و پس از سال اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعت پلاستیک در هند و جهان شناخته...

پلیمر پیشرفته دانا با هدف توسعه تولید و سرمایه‌گذاری در میهن عزیزمان، اقدام به واردات ماشین‌آلات برخوردار از جدیدترین فناوری‌ها، کیفیت قابل اعتماد، و قیمت مناسب نموده‌ است.. همچنین پشتیبانی فنی کامل از دستگاه‌ها با بهره‌گیری از تیم مهندسین مجرب شرکت پلیمر پیشرفته دانا در اختیار شما صنعت‌گران گرامی قرار می‌گیرد. هدف ما تسهیل فرایند تولید برای تولیدکنندگان عزیز و ارتقای کیفیت محصولات ایرانی است..

از دیگر شرکت های مطرح در تولید پلی اتیلن پلی پروپیلن، پلی کربنات، پلی است.ایرن، پی وی سی و پت در پلیمرها و مواد شیمیائی اعم از گلایکول ام ای جی(MEG)، دی ای جی (DEG) می باشد که فعالیت های گسترده ای را در این حوزه انجام داده و تنوع محصولات خود را در بالاترین سطح نگاه داشته است.. این شرکت در تأمین مواد اولیه کارگاه ها و کارخانه های متعدد در صنایع وابسته، نقش موثری داشته است..



( فروش ) های دیگر