فروش ماشین آلات پلاستیک و پلیمر در دیزین

Plastic and polymer machines-1
Plastic and polymer machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست اسکی دیزین در اوایل سال با نصب یک دستگاه تله اسکی سیار آغاز به کار کرد تا ورزشکاران تیم ملی اسکی ایران در قبل از انقلاب مکان خوبی برای تمرین داشته باشند، در ادامه است.قبال مردم از این محل یک دستگاه تله سیژ با دو کیلومتر و متر در سال خورشیدی برای رفت و آمد اسکی بازان به نقاط بالای پیست نصب گردید، در بین سال های تا ۵ با تلاش زیاد آقای کاظم پور فقید از موسسین پیست دیزین اولین تله کابین ایران از پایین منطقه به قله دیزین نصب و افتتاح گردید تا کم کم به یکی از برترین پیست های اسکی خاورمیانه در آن سالها بدل شود.

منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در حدود منطقه دره وارنگه رود، سرشار از پوشش سبز و گیاهان مختلف است.. در فصل‌های مختلف حیواناتی چون گزاز، خرس خاکستری و قهوه‌ای در وارنگه رود زندگی می‌کنند که متاسفانه در معرض شکار قرار دارند.

وارنگه رود، روستایی است. که قدمت آن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی که تنها چند خانوار محدود در آن زندگی می‌کردند و باعث رونق این روستا شدند. روستای وارنگه رود علاوه بر اینکه توانسته است. طبیعت اطراف خود را در بهترین شکل حفظ کند، روستایی متمدن و مجهز است..


شرکت ایده صنعت آتبین که از جمله شرکت های مطرح و موفق و تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک در ایران می باشد، با تکیه بر تجربه ای درخشان در صنعت پلاستیک و است.فاده از فناوری های روز دنیا، بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک را به بازار عرضه داشته و اکنون محصولاتی رقابتی را با قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک مناسب ارائه می نماید. می توانید برای خرید ماشین آلات تزریق پلاستیک از این برند، با بخش فروش تماس بگیرید.

پلیمر پیشرفته دانا با هدف توسعه تولید و سرمایه‌گذاری در میهن عزیزمان، اقدام به واردات ماشین‌آلات برخوردار از جدیدترین فناوری‌ها، کیفیت قابل اعتماد، و قیمت مناسب نموده‌ است.. همچنین پشتیبانی فنی کامل از دستگاه‌ها با بهره‌گیری از تیم مهندسین مجرب شرکت پلیمر پیشرفته دانا در اختیار شما صنعت‌گران گرامی قرار می‌گیرد. هدف ما تسهیل فرایند تولید برای تولیدکنندگان عزیز و ارتقای کیفیت محصولات ایرانی است..

 تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک نیز بر اساس این کاربری های متنوع، اقدام به تولید می نماید. با این حال تعداد کمی از تولیدکنندگان صنایع می دانند که قطعات پلاستیکی آنها دقیقا چگونه تولید می شود و بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک چیست.



( فروش ) های دیگر