خدمات و سرویس ماشین آلات پلاستیک و پلیمر در شهر ری

Plastic and polymer machines-1
Plastic and polymer machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


پلیمر پیشرفته دانا با هدف توسعه تولید و سرمایه‌گذاری در میهن عزیزمان، اقدام به واردات ماشین‌آلات برخوردار از جدیدترین فناوری‌ها، کیفیت قابل اعتماد، و قیمت مناسب نموده‌ است.. همچنین پشتیبانی فنی کامل از دستگاه‌ها با بهره‌گیری از تیم مهندسین مجرب شرکت پلیمر پیشرفته دانا در اختیار شما صنعت‌گران گرامی قرار می‌گیرد. هدف ما تسهیل فرایند تولید برای تولیدکنندگان عزیز و ارتقای کیفیت محصولات ایرانی است..

شرکت RAJOO یک شرکت پیشتاز در تولید ماشین آلات صنعت پلاستیک واقع در شهر Manavadar هند است.. این شرکت فعالیت خود را در سال میلادی آغاز کرد و پس از سال اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعت پلاستیک در هند و جهان شناخته...

از دیگر شرکت های مطرح در تولید پلی اتیلن پلی پروپیلن، پلی کربنات، پلی است.ایرن، پی وی سی و پت در پلیمرها و مواد شیمیائی اعم از گلایکول ام ای جی(MEG)، دی ای جی (DEG) می باشد که فعالیت های گسترده ای را در این حوزه انجام داده و تنوع محصولات خود را در بالاترین سطح نگاه داشته است.. این شرکت در تأمین مواد اولیه کارگاه ها و کارخانه های متعدد در صنایع وابسته، نقش موثری داشته است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر