خدمات و سرویس ماشین آلات پلاستیک و پلیمر در شهرک صنعتی خوارزمی

Plastic and polymer machines-1
Plastic and polymer machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..


شرکت بازرگانی مهندسی شهاب یزد، فعالیت خود را از سال شروع کرده و با نام تجاری بسکو در تامین ماشین آلات خطوط تولید در صنعت پلاستیک، موفقیت های زیادی را کسب کرده است.. یکی از فعالان در حوزه تولید انواع ماشین آلات پرس لاستیک و قالب های آن است. و به عنوان تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک مطرح شناخته می شود. این شرکت که به عنوان بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت دارد، قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک را رقابتی نگاه داشته است.. برای خرید ماشین آلات تزریق پلاستیک می توانید با بخش فروش در ارتباط باشید.

شرکت RAJOO یک شرکت پیشتاز در تولید ماشین آلات صنعت پلاستیک واقع در شهر Manavadar هند است.. این شرکت فعالیت خود را در سال میلادی آغاز کرد و پس از سال اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعت پلاستیک در هند و جهان شناخته...

 تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک نیز بر اساس این کاربری های متنوع، اقدام به تولید می نماید. با این حال تعداد کمی از تولیدکنندگان صنایع می دانند که قطعات پلاستیکی آنها دقیقا چگونه تولید می شود و بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک چیست.



( خدمات و سرویس ) های دیگر