فروش ماشین آلات پلاستیک و پلیمر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Plastic and polymer machines-1
Plastic and polymer machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

یکی از صنایع بزرگ و فعال ایران به علت تولیدات مواد اولیه در داخل کشور صنعت پلاستیک و تزریق پلاستیک است، بنابراین خرید و فروش ماشین آلات و تجهیزات صنعت پلاستیک و تزریق پلاستیک نیز از اهمیت زیادی برخوردار هست در این دسته بندی تولید کنندگان و تامین کنندگان این نوع تجهیزات مثل (دستگاه های تزریق پلاستیک ،گازگیر،مواد کش و میکسر) محصولاتشان را با اطلاعت دقیق به خریداران معرفی میکنند امکان مقایسه و بررسی تجهیزات به شما کمک میکند محصولات مورد نظرتان را به راحتی پیدا کرده و با فروشنده آن از طریق اطلاعات تماس ارتباط برقرار کنید. یا برای آنها درخواست است.علام قیمت ارسال نمایید.

شرکت ایده صنعت آتبین که از جمله شرکت های مطرح و موفق و تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک در ایران می باشد، با تکیه بر تجربه ای درخشان در صنعت پلاستیک و است.فاده از فناوری های روز دنیا، بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک را به بازار عرضه داشته و اکنون محصولاتی رقابتی را با قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک مناسب ارائه می نماید. می توانید برای خرید ماشین آلات تزریق پلاستیک از این برند، با بخش فروش تماس بگیرید.



( فروش ) های دیگر