خدمات و سرویس ماشین آلات پلاستیک و پلیمر در ورامین

Plastic and polymer machines-1
Plastic and polymer machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بقعهٔ امام‌زاده یحیی در جنوب شرقی ورامین در محلهٔ کهنه گل قرار گرفته‌است. تاریخ بنای بقعه، سال هجری قمری است.. مقبره گنبد بزرگ آجری دارد و در بدنه‌اش هشت دریچهٔ مشبک ساخته شده‌است. صحن بنا به شکل برج، چهار کنج طاق‌نما دارد. در قسمت پایین دیوارهٔ صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌است.

افسانه‌های تاریخی بسیاری را به ورامین نسبت می‌دهند، از زادگاه فریدون تا بهرام گور. ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است. که قدمتی کهن دارد. می‌گویند ورامین چهاردهمین منطقه‌ای است. که به دست آریایی‌ها بنا شده است.. نام ورامین در فرهنگ اوستایی به‌معنای پناهگاه است.. در گذر زمان افراد مختلفی از قومیت‌های گوناگون به این شهر مهاجرت کرده‌اند؛ اما وجود تعدادی قلعه تاریخی نشان می‌دهد که فارغ از هرگونه مهاجرتی اکثر ساکنان این منطقه پیش از سلام زرتشتی بوده‌اند.

برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.


ماشین سازی اطلس، از جمله شرکت های تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک و صنعت فرآوری سنگ می باشد که با بهره مندی از بخش تحقیق و توسعه خود و است.انداردهای روز دنیا، توانسته است. همواره بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه نماید. این شرکت در خصوص راه اندازی این بخش از صنعت، مشاوره های لازم را ارائه می کند.

شرکت بازرگانی مهندسی شهاب یزد، فعالیت خود را از سال شروع کرده و با نام تجاری بسکو در تامین ماشین آلات خطوط تولید در صنعت پلاستیک، موفقیت های زیادی را کسب کرده است.. یکی از فعالان در حوزه تولید انواع ماشین آلات پرس لاستیک و قالب های آن است. و به عنوان تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک مطرح شناخته می شود. این شرکت که به عنوان بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت دارد، قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک را رقابتی نگاه داشته است.. برای خرید ماشین آلات تزریق پلاستیک می توانید با بخش فروش در ارتباط باشید.

شرکت کوشا ماشین سپاهان که در طراحی و ساخت ماشین آلات پلی اتیلن فعالیت داشته و تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک برتر در سطح کشور و منطقه است.، ماشین آلات، قطعات و لوازم جانبی مربوط به دستگاه تزریق پلاستیک را در بهترین کیفیت ارائه کرده و بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک را در بازارهای خارجی و داخلی به فروش می رساند که دارای قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک مناسبی است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر