خدمات و سرویس ماشین آلات چاپ و تکثیر در اسلامشهر

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .

مساحت کل این بنا مترمربع می باشد که شامل گنبدخانه ، دو شبستان شمالی و جنوبی در دو در دو طرف گنبد خانه و ایوان ورودی در شرق مجموعه می باشد.از دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد  دو اتاق مرتبط به ایوان ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی از دیگر قسمت‌های این امامزاده محسوب می‌شوند . همچنین در سال ۸ ضریح فلزی جایگزین ضریح چوبی و مشبک قبل شده است..

شهریاریها : جناب آقای دکترتوکلی به همراه جناب آقای مهندس صفائی ،رئیس محترم سازمان میادین و تره بارکشور و جناب آقای دکتر دهقان شعار بنیانگذار موسسه ی تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و مشاور دانشگاه کلن و است.اد دانشگاه مسی نیوزلند درجلسه ای مشترک با هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تعاونی شباهنگ […]


چاپ دیجیتال حرفه ای (با است.فاده از تونر). کیفیت چاپ دیجیتال از ابتدا تا انتهای روز بهبود یافته است.. Xerox iGen ، Kodak Nexpress ، سری مطبوعات دیجیتال HP Indigo و InfoPrint . iGen و Nexpress نیلی از جوهر مایع است.فاده می کند. InfoPrint یک سیستم چاپ رنگی ، مداوم با جوهر افشان مداوم است.. همه داده های متغیر را کنترل می کنند و از نظر کیفیت با رقبا جبران می شوند. پرسهای افست دیجیتال نیز به پرسهای تصویربرداری مستقیم گفته می شوند که نمی توانند داده های متغیری را دریافت کنند.

اولین چاپگرهای ماتریس نقطه ای در ژاپن اختراع شدند. در سال ، سازنده ژاپنی Epson EP- ، اولین چاپگر ماتریس نقطه ای در جهان را منتشر کرد. در همان سال ، تولید کننده ژاپنی OKI اولین چاپگر ماتریس نقطه تأثیر سریال (SIDM) ، OKI Wiredot را معرفی کرد.

در ایتالیا ، مرکز چاپ اولیه ، چاپخانه ها تا سال در شهر و شهر تأسیس شده بود. در پایان قرن بعد ، مکان در ایتالیا در یک زمان فعالیت چاپی را دیده بودند ، و در کل نزدیک به سه هزار چاپگر بودند. شناخته شده فعال است.. با وجود این تکثیر ، مراکز چاپ به زودی پدیدار شدند. بنابراین ، یک سوم چاپگرهای ایتالیایی در ونیز منتشر شد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر