خدمات و سرویس ماشین آلات چاپ و تکثیر در بازار لاله زار

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در دهه های بعد چندین صفحه نمایش مختلف ارائه شد ، اما نخستین روند حکاکی عکس نیم تن توسط کانادایی ها جورج-اودوارد دسباراتس و ویلیام لگو جونیور اختراع شد. در اکتبر ، Desbarats اخبار مصور کانادایی را منتشر کرد که تبدیل به اولین دوره ای در جهان که با موفقیت از این تکنیک عکس مکانیکی است.فاده کرد. با یک تصویر کامل از نیم صفحه کامل از شاهزاده آرتور ، والا مقام والای وی ، از عکسی که توسط Notman منتشر شده است.. بلندپروازان برای بهره‌برداری از تیراژ بسیار بزرگتر ، دباراتس و لگو به نیویورک رفتند و روزنامه گرافیک نیویورک را در مارس راه اندازی کردند ، که اولین روزنامه مصور جهان شد.

مدتی پس از آن ، شواهد چاپ چوب بلوک در کره و ژاپن ظاهر شد. سوترا بزرگ دارانی در سال در بولگوکسا ، کره جنوبی کشف شد و بین تا در دوران "بعدها سیلا" به وجود آمد. این سند بر روی پیمایش کاغذ توت × سانتی متر (. in . in در) چاپ شده است.. یک سوترا dhāraṇī در حدود سال میلادی در ژاپن چاپ شد. یک میلیون نسخه از سوترا به همراه سایر دعاها ، توسط امپراطور شوتوکو سفارش داده شد. از آنجا که هر نسخه در یک چوب کوچک چوبی نگهداری می شد ، نسخه ها با هم به عنوان Hyakumantō Darani شناخته می شوند.

اولین روش تجاری واقعاً موفق توسط فردریک ایوز از فیلادلفیا در سال اختراع شد. اما اگرچه من راهی برای شکسته شدن تصویر در نقاط مختلف داشتم اما او از صفحه است.فاده نکرد. در سال ، جورج میسنباخ آلمانی یک فرآیند نیمه تمام در انگلستان ثبت کرد. اختراع وی براساس عقاید قبلی برچولد و سوان بود. او از صفحات صفحه ای منفرد است.فاده کرد که در طول قرار گرفتن در معرض برای تولید جلوه های متقابل تبدیل شده بودند. او اولین کسی بود که با کسب نیمه های امداد به موفقیت تجاری دست یافت.



( خدمات و سرویس ) های دیگر