فروش ماشین آلات چاپ و تکثیر در بازار لاله زار

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت ریسو از نظر تولیدی در سال عملیات خود در اولین کارخانه برون مرزی در ژوهای ستی، ایالت گوانگ دونگ در چین را آغاز کرد. پس از آن عملیات کارخانه‌های راه اندازی شده در شهرهای شانگهای و شنزن در چین و هم چنین تایلند شروع شد. این اقدام به منزله ی تأسیس یک ساختار تولیدی واقعا جهانی بود.

مؤسسات امپریالیستی مانند سه مؤسسه: مؤسسه ژائوئن ، مؤسسه تاریخ و مؤسسه جیشیان نیز از این دعوی پیروی کردند. در آغاز سلسله ، دارایی های سه مؤسسه به هزار یوان ، تا سال یوان ، . یوان و . یوان رسیده است.. این سه موسسه یکی از چندین کتابخانه امپراتوری بود ، و هشت کتابخانه بزرگ کاخ دیگر ، از جمله آکادمی های امپراتوری نبود. طبق گفته های Weng Tongwen ، تا قرن یازدهم ، دفاتر دولت مرکزی با جایگزین کردن نسخه های اولیه نسخه های چاپی ، ده برابر صرفه جویی می کردند. تأثیر چاپ چوب چوب بر روی جامعه آهنگ در تبادل زیر بین امپراتور ژنگزونگ و زینگ بینگ در سال نشان داده شده است.:

گوتنبرگ طرح اولیه را اتخاذ كرد و از این طریق فرآیند چاپ را مکانیزه كرد. چاپ ، با این حال ، تقاضا بر روی دستگاه کاملاً متفاوت از فشار دادن است.. گوتنبرگ ساخت و ساز را طوری تنظیم کرد که قدرت فشار دادن پلاستیک روی کاغذ اکنون به طور مساوی و با خاصیت ارتجاعی ناگهانی اعمال شود. وی برای سرعت بخشیدن به روند چاپ ، یک تعهد متحرک را با سطح هواپیما معرفی کرد که روی آن می توان به سرعت ورق ها را تغییر داد.



( فروش ) های دیگر