خدمات و سرویس ماشین آلات چاپ و تکثیر در بومهن

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


وینست فان هورن بیک مدیر خاورمیانه و آفریقای شرکت زایکون که پوشش بازاریابی ۵ کشور جهان را عهده دار است. در گفتگو با خبرنگار ما که با همت مدیریت شرکت همتا و در محل این شرکت برگزار شد، با اعام این مطلب به نحوه همکاری این شرکت با کشورهای خاورمیانه، و آفریقایی  پرداخت و گفت:  من مسئول شرکت زایکون Xeikon در کشورهای خاورمیانه، آفریقایی و ترکیه هستم. در ترکیه دفتر زایکون مستقر است. ولی در بقیه کشورهای آفریقایی و خاورمیانه قراردادها با نماینده های انحصاری به وجود می آید و در ایران نیز با شرکت همتا همکاری داریم. در سال ۸۸و فقط با تحقیق و توسعه شروع به کار کردیم و شش سال بعد توانستیم اولین دستگاه چاپ دیجیتال را به بازار جهانی معرفی کنیم. در سال دقیقا یک هفته قبل از اینکه رقیب ما شرکت ایندیگو اولین دستگاه خود را معرفی کند ما توانستیم ماشین دیجیتال خود را معرفی کنیم.

چاپ کره ای از نوع فلزی متحرک که عمدتاً در کارخانه سلطنتی سلسله یی توسعه یافته است.. رون انحصار خود را از این تکنیک جدید حفظ کرد و با حکم سلطنتی سرکوب همه فعالیتهای چاپی غیر رسمی و هرگونه تلاش تازه برای تجاری سازی چاپ را انجام داد. بنابراین ، چاپ در اوایل کره فقط به گروههای کوچک و نجیب جامعه بسیار طبقه بندی شده خدمت می کرد.

در سال سئونگ جونگ از گوریو راهب یوگا را فرستاد تا از سونگ کپی از کانون کامل بودایی را درخواست کند. درخواست در سال وقتی هان Eongong رسمی Seongjong از دادگاه سونگ بازدید کرد اعطا شد. در سال ، هیونجونگ از گوریو حکاکی از مجموعه خود را از کانون بودایی صادر کرد ، که بعداً به عنوان گوریو داژانگگیونگ معروف شد. این پروژه در سال پس از مرگ هیونگ جونگ به حالت تعلیق درآمد ، اما کار دوباره در پس از الحاق مونجونگ به عرش دوباره از سر گرفت. کار به اتمام رسیده در حدود جلد کتاب ، در سال به پایان رسید. متأسفانه مجموعه اصلی بلوک های چوبی در یک درگیری در جریان حمله مغول به سال نابود شد. پادشاه گوژونگ دستور داد مجموعه دیگری ایجاد شود و کار در سال آغاز شد ، این بار فقط برای تکمیل سال طول می کشد. در سال ، شماره کامل گوریو داژانگگیونگ با شماره قطعه چاپ ، نویسه ، عنوان و جلد چاپ شد. با توجه به روند ویرایش سختگیرانه که به درون گوریو داژانگگیونگ و طبیعت غافلگیر کننده آن رفته و با گذشت بیش از سال از سالم ماندن کامل ، دقیق ترین کانن های بودایی است. که به زبان چینی کلاسیک نوشته شده و همچنین یک نسخه است.اندارد برای بورسیه های بودایی شرق آسیا محسوب می شود. 



( خدمات و سرویس ) های دیگر