فروش ماشین آلات چاپ و تکثیر در بومهن

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


در دهه های بعد چندین صفحه نمایش مختلف ارائه شد ، اما نخستین روند حکاکی عکس نیم تن توسط کانادایی ها جورج-اودوارد دسباراتس و ویلیام لگو جونیور اختراع شد. در اکتبر ، Desbarats اخبار مصور کانادایی را منتشر کرد که تبدیل به اولین دوره ای در جهان که با موفقیت از این تکنیک عکس مکانیکی است.فاده کرد. با یک تصویر کامل از نیم صفحه کامل از شاهزاده آرتور ، والا مقام والای وی ، از عکسی که توسط Notman منتشر شده است.. بلندپروازان برای بهره‌برداری از تیراژ بسیار بزرگتر ، دباراتس و لگو به نیویورک رفتند و روزنامه گرافیک نیویورک را در مارس راه اندازی کردند ، که اولین روزنامه مصور جهان شد.

به طور سنتی شگفت زده می شود که یوهانس گوتنبرگ از شهر ماینز آلمان ، فناوری چاپ نوع متحرک اروپا را با چاپخانه در حدود سال توسعه داد و در طی بیش از یک دهه ، عصر چاپ اروپا آغاز شد. با این حال ، شواهد نشان می دهد یک روند تکاملی پیچیده تر ، گسترش یافته در مکان های مختلف. همچنین ، یوهان فاست و پیتر شفر با گوتنبرگ در ماینز آزمایش کردند.

شــرکت نیلپیتــر در اکثــر فن آوری های چاپ پیشــتاز صد در صــد بــازار لیبل بوده، ســطح اختراعــات و فن آوری هــای عرضــه شــده در ماشــین آلات این شــرکت به قدری بالاســت که برای رقبای این شــرکت دســت نیافتنی اســت . قابلیــت چــاپ ماشــین آلات نیلپیتر عــلاوه بر چاپ لیبل و بســته بندی،



( فروش ) های دیگر