جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکندهاند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده میشود. خرسها هم در این منطقه زندگی میکنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده میشوند و از ارتفاعات بلند دوری میکنند.
برخی دیگر از گونههای گیاهای دماوند عبارتاند از: کاج آلپ، اسپرس کوهی نیمه کروی، گون، یاسمن صخرهای، ازمکی کوهسری، پیربهار دنایی، شبدر شاه بلوطی، ترشک کوهسری، دغدغک البرزی، پلاخور بوتهای، گالش انگور، تیره گل، نسترن وحشی، قفقازی، رز گردآلود، گز، علف بره، چمن آراراتی، چمن گندمی آسیای مرکزی، جاروی علفی بامی، علف قرمز، جو چمنزار، ملیکای بی زبانک، علف صورتی، چاودار هراتی، شبه یولاف شکننده، ریش سنبل، خشخاش طناز، شکرتیغال و شکرتیغال مشهدی، چون جاشیر، سریش و در جاهای مرطوب زبان طلا، پیرسنبل، قدومه پرشاخه، جعفری فرنگی معطر، بادرنجبویه دنایی، خاکشیر تلخ کوتوله، گل بی مرگ طلایی، پنجه برگ نقره گون، آزاد بری، پنجه برگ همدانی، دنایی، سنبله ارغوانی و مینای پرکپه برگ نقرهای.
دامنه کوه دماوند در ارتفاع تا ۵ متری کاملا پوشیده از شقایق است.. این شقایق منحصربهفرد در دنیا شناخته شده و با نام شقایق لار و رینه در کتابهای معتبر گیاهشناسی جهان به ثبت رسیده است.. همچنین این منطقه از لحاظ مرتع و چراگاه بسیار غنی است.؛ حتی در ارتفاعات بلند دماوند نیز (زیر چهار هزار متر) از این بابت فقر چندانی وجود ندارد؛ ولی متاسفانه چرای بیش از حد دامها، معدن کاوی و جادهکشی این شکوه بینظیر را در معرض آسیبهای جدی قرار داده است.. ارتفاع تا ۵ متری دامنهی این کوه است.وار در فصل بهار با فرشی از شقایق پوشیده میشود که متاسفانه این دشت نیز در معرض خطر جدی زبالههای تولیدی توسط بازدیدکنندگان است..
همچنین ، در اواسط قرن نوزدهم ، تولید جداگانه ای از مطبوعات شغلی ، پرسهای کوچک که قادر به چاپ قطعات با فرمت کوچک از قبیل بیلچه ، سربرگ ، کارت ویزیت و پاکت نامه بودند ، صورت گرفت. مطبوعات شغلی قادر به تنظیم سریع بودند (متوسط زمان راه اندازی برای یک کار کوچک کمتر از دقیقه) و تولید سریع (حتی در دستگاه های شغلی با است.فاده از تردمیل) گرفتن تصور در هر ساعت [iph] با یک پرسنل طبیعی است.. با سرعت iph که اغلب در کار پاکت نامه ساده حاصل می شود). چاپ شغل به عنوان یک راه حل تکراری مناسب برای تجارت در این زمان پدید آمده است..
چاپگرهای اداری در اوایل قرن بیست و یکم دارای چندین ظرفیت هستند ، در اسکن ، تکثیر و مونتاژ مطالب مکتوب ، از جمله تصویر گرافیکی ، که قبلاً باید برای است.ودیوهای هنری حرفه ای برون سپاری می شد. در حالی که بسیاری از افت سطح کیفی را که انتظار می رفت هنگام اشتیاق و تمرین چند هفته باعث سالهای کارآموزی شود ، را غافلگیر کرده است. ، اما تاکنون تجربه نشان می دهد که کیفیت همچنان جستجو می شود و با این وجود با کمال تعطیل تمایل به پیروزی در پایان. در واقع ، تلاش ناشران آماتور در اواخر قرن بیستم ، در تولیدات گرافیکی بهبود یافته از انتشارات اولیه تقاضای قرن بیست و یکم ، ثمربخش بوده است. ، که در آن می توان یک یا چند نسخه از یک کتاب چاپ و محدود کرد. در صورت لزوم ، اجتناب از نیاز به انبارهای پر از متون که به ندرت مورد نیاز است. ، به واقعیت تبدیل شد ، با هزینه قابل مقایسه با یک کتاب کوتاه مدت معمولی چاپ شده.
هاياما باور داشت که «مردم نباید به خاطر آن که کشور ژاپن به عنوان یک ملیت آینده ای ندارد {در شرایط بعد از جنگ}، ایدهآل های خود را از دست بدهند. ما باید همیشه برای تضمین آینده، ایدهآلهای خود را دنبال کنیم.» او این باور را مستقیما در نام شرکت منعکس کرد و «ریسو-شا» به مفهوم “
در این دوره، شرکت ریسو در زمینه ی توسعه، تلاش های بسیاری انجام داد و خود را به عنوان یک سازنده ی برتر چاپگرهای است.نسیل نشان داد. در طول این زمان، شرکت ریسو مجموعه ای از محصولات اساسا منحصر به فرد برای منزل و دفتر کار تولید کرد. در سال ، شرکت ريسو دستگاه پرینت گو کو (PRINT GOCCO) برای مصارف خانگی را روانه ی بازار کرد. این محصول بلافاصله پس از عرضه با فروش فوق العاده خوبی مواجه شد و تا آخر سال به رکورد فوق العاده ای دست یافت. ریسو هم چنین ریسوگراف را نیز توسعه داد: یک سیستم چاپی کاملا جدید برای مصارف اداری مبتنی بر فناوری تکثیر اورجینال. این شرکت از اوایل دهه ۸ میلادی به رشد و توسعهی خود در این زمینه ادامه داده است..
مؤسسات امپریالیستی مانند سه مؤسسه: مؤسسه ژائوئن ، مؤسسه تاریخ و مؤسسه جیشیان نیز از این دعوی پیروی کردند. در آغاز سلسله ، دارایی های سه مؤسسه به هزار یوان ، تا سال یوان ، . یوان و . یوان رسیده است.. این سه موسسه یکی از چندین کتابخانه امپراتوری بود ، و هشت کتابخانه بزرگ کاخ دیگر ، از جمله آکادمی های امپراتوری نبود. طبق گفته های Weng Tongwen ، تا قرن یازدهم ، دفاتر دولت مرکزی با جایگزین کردن نسخه های اولیه نسخه های چاپی ، ده برابر صرفه جویی می کردند. تأثیر چاپ چوب چوب بر روی جامعه آهنگ در تبادل زیر بین امپراتور ژنگزونگ و زینگ بینگ در سال نشان داده شده است.: