خدمات و سرویس ماشین آلات چاپ و تکثیر در شرق تهران

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.


شرکت ریسو از نظر تولیدی در سال عملیات خود در اولین کارخانه برون مرزی در ژوهای ستی، ایالت گوانگ دونگ در چین را آغاز کرد. پس از آن عملیات کارخانه‌های راه اندازی شده در شهرهای شانگهای و شنزن در چین و هم چنین تایلند شروع شد. این اقدام به منزله ی تأسیس یک ساختار تولیدی واقعا جهانی بود.

در این دوره، شرکت ریسو در زمینه ی توسعه، تلاش های بسیاری انجام داد و خود را به عنوان یک سازنده ی برتر چاپگرهای است.نسیل نشان داد. در طول این زمان، شرکت ریسو مجموعه ای از محصولات اساسا منحصر به فرد برای منزل و دفتر کار تولید کرد. در سال ، شرکت ريسو دستگاه پرینت گو کو (PRINT GOCCO) برای مصارف خانگی را روانه ی بازار کرد. این محصول بلافاصله پس از عرضه با فروش فوق العاده خوبی مواجه شد و تا آخر سال به رکورد فوق العاده ای دست یافت. ریسو هم چنین ریسوگراف را نیز توسعه داد: یک سیستم چاپی کاملا جدید برای مصارف اداری مبتنی بر فناوری تکثیر اورجینال. این شرکت از اوایل دهه ۸ میلادی به رشد و توسعه‌ی خود در این زمینه ادامه داده است..

اگر چه روش مورد است.فاده برای چاپ توسط گوتنبرگ سال‌ها قبل توسط چینی‌ها مورد است.فاده قرار گرفته بود اما برای اولین‌بار این گوتنبرگ بود که توانست دانش آن‌ها را در قالب یک ماشین چاپ کاربردی ساخته و امتیاز آن را به نام خود ثبت نماید. گوتنبرگ با اختراع



( خدمات و سرویس ) های دیگر