فروش ماشین آلات چاپ و تکثیر در شرق تهران

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.


Intaglio یک خانواده از تکنیک های چاپ است. که در آن تصویر در یک سطح قرار می گیرد که به ماتریس یا صفحه معروف است.. به طور معمول ، از صفحات مسی یا روی به عنوان سطح است.فاده می شود ، و برش ها با قلع زدن ، حکاکی ، خشکی ، آبزیان یا mezotint ایجاد می شوند. مجموعه ها نیز ممکن است. به صورت صفحات intaglio چاپ شوند. برای چاپ یک صفحه intaglio ، سطح آن را با جوهر ضخیم پوشانده و سپس با پارچه تارلاتان مالش می دهید تا بیشتر مواد اضافی از بین برود. پاک کردن صاف نهایی معمولاً با دست انجام می شود ، بعضی اوقات با کمک صفحات روزنامه های قدیمی یا تلفنهای عمومی ، و جوهر را فقط در برش ها می گذارید. یک کاغذ مرطوب در بالا قرار می گیرد و صفحه و کاغذ از طریق چاپخانه اجرا می شود که از طریق فشار ، جوهر را از شکاف های صفحه به کاغذ منتقل می کند.

در نتیجه فناوری چاپ بلوک ، تولید سریع چندین نسخه از کتاب آسانتر و ارزانتر شد. تا قرن یازدهم ، قیمت کتاب تقریباً یک دهم از آنچه در گذشته بوده است. کاهش یافته و در نتیجه انتشار گسترده ای داشته است.. با این حال ، حتی در قرن پانزدهم نیز بیشتر کتاب های کتابخانه های اصلی هنوز در دست چاپ بودند ، نه در چاپ. تقریباً تا پایان امپراطوری ، پرداخت یک کپیپیست ارزان تر از خرید کتاب چاپی ارزان تر بود. هفتصد و پنجاه سال پس از نخستین اثر چاپ شده تحت حمایت امپراتوری در ترانه شمالی ، بزرگترین پروژه كتاب قرن هجدهم ، سیكو كانشو ، به عنوان یك نسخه خطی ساخته شد ، نه به عنوان یك مجموعه چاپی. حدود درصد از آن در سال از نوع متحرك چاپ شد ، اما از نوع چوبی متحرك حک شده با دست بود. در واقع ، کل مجموعه فقط برای اولین بار در دهه چاپ شد. دسترسی به کتابها ، به ویژه آثار بزرگ ، مانند تاریخ ، درست در قرن بیستم دشوار ماند.

از نخستین تلاش های گوتنبرگ ، چاپ کتاب با سرعتی باورنکردنی گسترش یافت. تا سال ، پایان دوره "کتب قدیمی" یا "گهواره" ، بیش از کتاب به زبانهای لاتین ، یونانی و عبری و بسیاری از زبانهای مختلف اروپایی چاپ شده بود. معیار واقعی دستاورد گوتنبرگ این است. که پیشرفتهای مطبوعاتی ، نوع و سایر تجهیزات وی در سه قرن و نیم بعدی چه جزئی بوده است.. این تغییرات شامل طراحی نقشهای آسانتر قابل خواندن رومی و italic بود که تا حدود زیادی اشکال نامه سیاه را در خارج از امپراطوری مقدس روم القا می کردند. پرسهای ساخته شده از فلز باعث می شوند فشار بیشتر شود ، بنابراین امکان چاپ صفحات بیشتر در یک پاس واحد فراهم می شود. پیچ و خم پیچ و خم پرسهای اولیه ، که سرعت چاپ را به تصور در ساعت محدود می کرد ، با است.فاده از یک اهرم پیچیده پیچیده ای که پلاکت ها را روی کاغذ پایین آورده بود و تعقیب نوع تا حدودی با سرعت بیشتری تغییر یافت ، جایگزین سیستم شد. برداشت در ساعت. در دهه ، چاپگر و مخترع انگلیسی John Baskerville قبل از چاپ ، سیستم سخت شدن کاغذ را با گرما و فشار ابداع کرد ، که به همراه تایپی که وی طراحی کرد ، منجر به چاپ صفحه قابل چاپ کاملاً شفاف ، واضح و قابل خواندن شد - با هزینه ای که کند شد. اتخاذ روشهای وی توسط اکثر چاپگرها.



( فروش ) های دیگر