خدمات و سرویس ماشین آلات چاپ و تکثیر در شهر جدید اندیشه

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.


وینست فان هورن بیک مدیر خاورمیانه و آفریقای شرکت زایکون که پوشش بازاریابی ۵ کشور جهان را عهده دار است. در گفتگو با خبرنگار ما که با همت مدیریت شرکت همتا و در محل این شرکت برگزار شد، با اعام این مطلب به نحوه همکاری این شرکت با کشورهای خاورمیانه، و آفریقایی  پرداخت و گفت:  من مسئول شرکت زایکون Xeikon در کشورهای خاورمیانه، آفریقایی و ترکیه هستم. در ترکیه دفتر زایکون مستقر است. ولی در بقیه کشورهای آفریقایی و خاورمیانه قراردادها با نماینده های انحصاری به وجود می آید و در ایران نیز با شرکت همتا همکاری داریم. در سال ۸۸و فقط با تحقیق و توسعه شروع به کار کردیم و شش سال بعد توانستیم اولین دستگاه چاپ دیجیتال را به بازار جهانی معرفی کنیم. در سال دقیقا یک هفته قبل از اینکه رقیب ما شرکت ایندیگو اولین دستگاه خود را معرفی کند ما توانستیم ماشین دیجیتال خود را معرفی کنیم.

در دوران باستان ، تنها حکاکی هایی که می توان انجام داد در شیارهای کم عمق یافت شده در برخی از جواهرات پس از آغاز هزاره اول B.C مشهود است.. بیشتر طرح های به اصطلاح حکاکی شده روی حلقه های طلای باستانی یا سایر موارد با تعقیب یا گاها ترکیبی از ریخته گری و گریز از دست رفته موم تولید می شوند.

مطبوعات گوتنبرگ بسیار کارآمدتر از کپی دستی بودند. این بیش از سال بعد در دوران جان باسکرویل و جیمباتیستا بدونی به طور عمده بدون تغییر باقی ماند. تا سال ، لرد است.نهاپ مطبوعاتی را به طور كامل از چدن ساخته بود ، و در حالی كه دو برابر اندازه ناحیه چاپ شده بود ، ٪ نیروی مورد نیاز را كاهش می داد. در حالی که "تئوری مکانیکی" است.نهاپ کارآیی مطبوعات را بهبود بخشیده بود ، تنها قادر به ورق در ساعت بود. چاپگر آلمانی فریدریش کونیگ اولین کسی بود که با است.فاده از بخار ، ماشین غیرمسئول طراحی کرد ، وی در سال به لندن رفت و با توماس بنسلی ملاقات کرد. من حمایت مالی برای پروژه خود را در سال تضمین کرده ام. با ثبت اختراع در سال ، کوهنیگ مطبوعات بخار "دقیقاً مانند یک پرس دستی متصل به موتور بخار" را طراحی کرد. اولین آزمایش تولید این مدل در آوریل اتفاق افتاد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر