فروش ماشین آلات چاپ و تکثیر در شهرک صنعتی شمس آباد

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.


وینست فان هورن بیک مدیر خاورمیانه و آفریقای شرکت زایکون که پوشش بازاریابی ۵ کشور جهان را عهده دار است. در گفتگو با خبرنگار ما که با همت مدیریت شرکت همتا و در محل این شرکت برگزار شد، با اعام این مطلب به نحوه همکاری این شرکت با کشورهای خاورمیانه، و آفریقایی  پرداخت و گفت:  من مسئول شرکت زایکون Xeikon در کشورهای خاورمیانه، آفریقایی و ترکیه هستم. در ترکیه دفتر زایکون مستقر است. ولی در بقیه کشورهای آفریقایی و خاورمیانه قراردادها با نماینده های انحصاری به وجود می آید و در ایران نیز با شرکت همتا همکاری داریم. در سال ۸۸و فقط با تحقیق و توسعه شروع به کار کردیم و شش سال بعد توانستیم اولین دستگاه چاپ دیجیتال را به بازار جهانی معرفی کنیم. در سال دقیقا یک هفته قبل از اینکه رقیب ما شرکت ایندیگو اولین دستگاه خود را معرفی کند ما توانستیم ماشین دیجیتال خود را معرفی کنیم.

چنانچه بخواهیم طرح، متن یا اثری را بر روی یک سطح ایجاد کرده و تکثیر نماییم می‌گوییم که عمل چاپ را انجام داده‌ایم. واژه چاپ از واژه‌ای مغولی به نام &#;چهاب&#; برگرفته شده و معنای لغوی آن فشردن سطحی بر سطح دیگر است.. امروزه تکنیک‌‌های چاپ پیشرفت قابل توجهی داشته است. و در نتیجه می‌توان عملیات چاپ را بر روی سطوح متعدد و متنوعی به جز کاغذ انجام داد. امروزه فرآیند چاپ در محلی به نام چاپ‌خانه و توسط دستگاه‌های مکانیزه چاپ انجام می‌شود. پیشرفت علم و تکنولوژی در عرصه چاپ نیز تاثیر‌گذار بوده و سبب تغییرات چشم‌‌گیری در سیستم

با این حال ، روش دیگری [فراتر از نوع گلدان های سفالی] وجود دارد که هم دقیق تر و هم راحت تر است.. فرم آهنگساز از چوب ساخته شده است. ، از نوارهای بامبو برای علامت گذاری خطوط است.فاده می شود و یک بلوک با کاراکترها حک شده است.. سپس بلوک با یک اره ریز کوچک به مربع ها بریده می شود تا هر شخصیت یک قطعه جداگانه را تشکیل دهد. این شخصیت های جداگانه با چاقو از هر چهار طرف به پایان می رسند و تا زمانی که دقیقاً همان اندازه و اندازه یکسان باشند ، مقایسه و آزمایش نمی شوند. سپس انواع در ستونها [از فرم] قرار می گیرند و نوارهای بامبو که آماده شده اند بین آنها فشرده می شوند. بعد از اینکه انواع در فرم تنظیم شد ، فضاها با شاخه های چوبی پر می شوند تا نوع کاملاً محکم باشد و جابجا نشود. وقتی نوع کاملاً محکم باشد ، جوهر آغشته می شود و چاپ آغاز می شود.



( فروش ) های دیگر