شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
در حدود سال ، اتصال پروانه ایجاد شد. چاپ چوب چوب اجازه می دهد تا دو تصویر آینه به راحتی در یک صفحه تکثیر شود. بدین ترتیب دو صفحه بر روی یک ورق چاپ شد که سپس به سمت داخل خم شد. سپس ورقها در کنار هم چسبانده شدند تا یک کدک با دهانه های متناوب از جفت های چاپی و خالی صفحات ایجاد شود. در قرن چهاردهم میلادی ، تاشو به بیرون برگردانده شد تا صفحات چاپی مداوم ارائه شود ، که هر یک از آنها توسط یک صفحه پنهان خالی پشتیبانی می شد. بعداً اتصالات دوخته شده به جای چسباندن اتصالات ترجیح داده شد. فقط حجمهای نسبتاً كوچكی به هم وصل شده بودند ، و چند مورد از آنها در یك جلد به نام تائو محصور می شدند ، با تابلوهای چوبی در جلو و عقب ، و حلقه ها و میخها برای بسته شدن كتاب در صورت عدم است.فاده. به عنوان مثال ، یک Tripitaka کامل بیش از ، ماه در تائو داشت.
در سلسله جین ، چاپ های بلوک مس با دو سوراخ مربع برای تعبیه کاراکترهای نوع برنز برنز ، هر کدام از کاراکتر مختلف انتخاب شدند ، به شکلی که هر پول کاغذ چاپی ترکیب متفاوتی از نشانگرها داشت. اسکناس کاغذ چاپ شده بلوک مس به تاریخ بین - در مجموعه کتاب پول نقاشی لوو ژنیو از چهار سلسله ، ، دو شخصیت خاص را نشان می دهد: یکی به نام Ziliao ، دیگری به نام Zihao ، برای جلوگیری از جعل. در بالای Ziliao یک شخصیت کوچک وجود دارد که از نوع مس متحرک چاپ شده است. ، در حالی که بر روی Zihao یک سوراخ مربع خالی وجود دارد. ظاهرا نوع فلز مس موجود از بین رفته است.. نمونه دیگری از پول سلسله سونگ در همان دوره در مجموعه موزه شانگهای دارای دو سوراخ مربع خالی بالاتر از Ziliao و همچنین Zihou ، به دلیل از بین رفتن دو نوع قابل حمل مس است..
مطبوعات هنوز هم ورق خورده بودند. قبل از چاپ ، تا سال با معرفی در روزنامه مطبوعات وب ویلیام بولوك ، وب کاغذها به ورقهای اندازه چاپ بریده شدند. یک روزنامه به چاپ رسیده و مطابق با روزنامه های چاپی و تاشو ظاهر می شد. مطبوعات بولاک ، مانند مطبوعات والتر والتر در انگلیس ، مجبور شد متوقف شود تا رول کاغذ را تغییر دهد. در سال ، مطبوعات پیوسته ریچارد مارس هو می توانست تا روزنامه در ساعت تولید کند.
تقریباً در اواسط قرن پانزدهم میلادی ، کتابهای بلوک ، کتابهای قطع چوب با متن و تصاویر که معمولاً در همان بلوک حک شده اند ، به عنوان جایگزینی ارزان تر برای نسخه های خطی و کتابهایی که با نوع متحرک چاپ شده اند ، ظاهر شدند. اینها همه آثار كوتاهی به تصویر كشیده شده بودند ، پرفروش ترین روزها كه در بسیاری از نسخه های مختلف كتاب منتشر شده تکرار می شدند: Ars moriendi و Pauperum کتاب مقدس رایج ترین بودند. هنوز هم میان دانشمندان اختلاف نظر وجود دارد که آیا قبل از معرفی آنها پیش رفته است. یا ، نظر اکثریت ، به دنبال معرفی نوع متحرک است. ، با محدوده تاریخ تخمین زده شده بین تا .
رشد سیستم صومعه همزمان با فروپاشی امپراتوری روم باعث برپایی سیستم برده داری نسخه های خطی شد. کتاب هایی که باید رونویسی شوند ، یک به یک کپی می شدند ، و آثار مهم به ویژه با عناوین تزئینی و تصاویر حاشیه ای و با است.فاده متفاوت از رنگ و تذهیب تزئین می شوند. در طول قرون وسطی ، کاتبان "دست" یا سبک های مختلفی از حروف را بوجود آوردند و در نهایت حروف کوچک یا کوچک را به پایتخت های کلاسیک روم اضافه کردند. تا قرن دوازدهم میلادی ، تولید کتاب به یک تجارت تبدیل شد ، زیرا مراکز یادگیری از صومعه ها به شهرها منتقل می شدند. با ظهور دانشگاهها ، تقاضا برای کتاب افزایش یافت.